REVIEW / YORUM: MAC “PRO LONGWEAR CONCEALER”


Hello everyone! Today I wanted to give you my review on Mac‘s “Pro Longwear Concealer”. I recently talked about this product in my February favourites but I wanted to mention it again and give some more details about it since it’s become my holy grail product in such a short time.

Herkese merhaba! Bugün sizlerle Mac‘in “Pro Longwear” kapatıcısıyla ilgili yorumlarımı paylaşacağım. Geçenlerde Şubat ayı favorilerimin içinde bu üründen bahsetmiştim ama daha detaylı bilgi vermek istedim çünkü kısacık bir zamanda benim vazgeçilmez ürünüm haline geldi.img_6751

I only got this concealer last month and I have the shade “NW20”. For reference, I have fair skin with yellow undertones and this shade is an exact match for me. It doesn’t have any pinkness or orangeness in it, it’s a light shade with yellow undertones just like I wanted. I’m gonna start with the packaging and get it over with because it’s my least favourite thing about this. It comes in a small (9ml) bottle with a pump. The pump however is not the easiest thing to use. It dispenses too much product and I’m usually fine with two less-than-half pumps. A half pump is sometimes enough and when I want a bit more extra I use another halfish pump. It has high coverage and that’s why you don’t need too much product. I can go a bit heavy on my concealer so I might be using more than a regular person and you can definitely get away with less product.

Ben bu kapatıcıyı daha geçen ay aldım ve bendeki renki rengi “NW20”. Referans olabilmesi açısından, benim ten rengim açık ve sarı alt tonlara sahip ve bu renk bana tam uydu. İçinde hiç pembelik ya da turunculuk yok, tam benim istediğim gibi sarı alt tonlu açık bir renk. Anlatmaya ilk olarak ambalajıyla başlayıp o kısmı aradan çıkaracağım çünkü bu üründe en az sevdiğim şey ambalajı. Küçük (9ml’lik) pompalı bir şişede geliyor ürün. Pompası ise kullanması en kolay şey değil açıkçası. Fazla ürün çıkarıyor ve bana genelde iki seferlik yarımdan az pompalık ürün yetiyor. Yarım pompa bazen yeterli geliyor ama biraz daha ekstra istediğimde iki sefer yarıma yakın pompa kullanıyorum. Kapatıcılığı yüksek ve o nedenle de çok fazla ürüne ihtiyaç duymuyorsunuz. Ben kapatıcımı biraz yoğun seviyorum o nedenle normal bir insandan biraz fazla kullanıyor olabilirim, yani siz kesinlikle daha az ürünle de işinizi görebilirsiniz.

img_6756

Even though this concealer offers high coverage, it still feels quite lightweight on the skin. I have dry undereyes and this doesn’t irritate my eyes even a bit. It feels quite creamy on the skin and blends in like a dream. I usually use my Beautyblender to blend it in after applying with my fingertips which gives the most natural finish. I’ve also used a brush and my fingertips for blending in the product and they both worked fine. I always always get some creasing under my eyes and have to set my concealer with some translucent powder but with this concealer I get no creasing at all. Not even a tiny bit! It’s definitely become my favourite concealer ever and I’ve used so many drugstore and high end concealers until now. Even the most hyped ones (like Nars) have never fully satisfied me and I always thought there couldn’t be a better one than the ones I’ve already tried out so this came as a total surprise. I’m so glad I got this and will definitely repurchase ’til there’s a better one than this.

Bu kapatıcının örtücülüğü yüksek olsa bile yine de ciltte çok hafif bir his bırakıyor. Benim göz altlarım kuru olmasına rağmen biraz bile rahatsızlık vermedi gözüme. Ciltte çok kremsi bir yapısı var ve rüya gibi yediriliyor cilde .Ben genelde ürünü parmak uçlarımla uyguladıktan sonra Beautyblender‘ımı kullanarak göz altlarıma yediriyorum, bence en doğal sonucu bu uygulama veriyor. Aynı zamanda ürünü fırça ve parmak uçlarım yardımıyla da yedirdiğim oldu, iki şekilde de yine başarılı sonuç aldım. Benim göz altlarımda ne kullanırsam kullanayım mutlaka kapatıcım çizgilere dolar ve şeffaf pudrayla sabitlemek zorunda kalırım. Ama bu ürünler kesinlikle çizgilere dolma yaşamadım. Hem de azıcık bile! Şimdiye kadarki favori kapatıcım kesinlikle bu oldu ve şu ana kadar onlarca uygun fiyatlı ve pahalı kapatıcı kullandım. En çok sevilen ve popüler olanlar bile (Nars‘ınki gibi) hiçbir zaman beni tam anlamıyla memnun etmedi ve bu kullandıklarımdan daha iyi bir ürün olabileceğini düşünmemiştim o yüzden bu kesinlikle tam bir sürpriz oldu benim için. Bu ürünü kullanmaya başladığım için gerçekten çok mutluyum ve daha iyisi çıkana kadar kesinlikle bunu almaya devam edeceğim.


Leave a Reply

