MY FEBRUARY FAVOURITES / ŞUBAT AYI FAVORİLERİM


Welcome to another monthly favourites post! Today I’m gonna talk about my February favourites but I must say beforehand that I don’t have many new favourites this month. This month I’ve either tried to use something different each day or sticked to my usual routine. But nonetheless I do have some new makeup and skin care favourites that I want to mention. Let’s take a look…

 Yeni favorilerim yazısına daha hoş geldiniz! Bugün Şubat ayı favorilerimden bahsedeceğim sizlere ama önceden söyleyeyim, bu ay pek fazla yeni favorim olmamış. Bu ay ya her gün yeni bir şeyler kullanmaya çalıştım ya da normal rutinime bağlı kaldım. Ama yine de bahsetmek istediğim birkaç yeni makyaj ve cilt bakım ürünüm var tabi. Haydi bir bakalım…

Mac “Pro Longwear Concealer”: I bought this hyped Mac concealer a few weeks ago, I’ve got the shade “NW20”, and I must say I LOVE IT! This is even better than I thought it would be and definitely worth the hype. It has full coverage but still feels lightweight. It’s very easy to blend in, lasts whole day and the best part is that it doesn’t crease at all. Like not even a bit! And I always always have this problem underneath my eyes with whatever concealer I wear. I have tried Nars, Urban Decay, Esteé Lauder, Max Factor, Clinique, L’Oréal and a few different Rimmel ones to name a few but this is the only one that doesn’t set into my fine lines. The only thing that I don’t like about this product is its packaging. It comes with a pump and I just find it a bit more difficult to use.

Bu çok sevilen Mac kapatıcıyı ben birkaç hafta önce aldım, bendeki rengi “NW20”, ve şu kadarını söyleyeyim ki BAYILDIM! Düşündüğümden de iyi çıktı ve kesinlikle aldığı tüm övgüleri hak ediyor. Kapatıcılığı yoğun ama yine de hafif bir ürün. Yedirmesi çok kolay, tüm gün kalıcı ve en iyi yanı çizgilere kesinlikle dolmuyor. Hem de azıcık bile! Ve ben göz altlarımdaki bu problemi denediğim her kapatıcıyla yaşadım. Nars, Urban Decay, Esteé Lauder, Max Factor, Clinique, L’Oréal ve birkaç farklı Rimmel kapatıcı ise kullandıklarımdan yalnızca bazıları. Bu ürünle ilgili sevmediğim tek şey ise ambalajı oldu. Pompalı bir ürün olduğu için ben bu şekilde kullanırken biraz zorlanıyorum.

Maybelline “Lash Sensational Mascara”: This is an amazing mascara! It gives volume and length without clumping at all. It has a plastic brush, which is my favourite type of mascara brush, but the brush is a bit bigger than I’d normally like. I do have one little, maybe not so little, thing to complain about this though. It’s a real pain to get off! No matter how hard I try, I’m always still left with masara on or around my eyes. And I must say that I use makeup removing oils that would normally get rid of anything I have on my face. I probably won’t repurchase but that’s only because we don’t have this mascara in Turkey and also I already have two favourites that are the Max Factor “Glamour Extensions 3-in-1 Mascara” and the Dior “Iconic Overcurl Mascara”.

Bu Maybelline maskarayı bana Amerika’dan arkadaşım getirmişti ve inanılmaz güzel bir maskara! Hiç topaklanma yapmadan kirpiklere hacim ve uzunluk veriyor. Plastik bir fırçası var, benim en sevdiğim maskara fırçası da plastik olanlar zaten, ama normalde sevdiğimden biraz daha büyük fırçası. Bununla ilgili ufak, belki çok ufak olmayan, bir problemim var ama. Çıkarması çok zor! Ne kadar uğraşırsam uğraşayım her seferinde gözümde ya da göz çevremde maskara kalıyor. Ve normalde suratımdaki her şeyi çıkaran makyaj temizleme yağlarından kullanıyorum. Bunu muhtemelen tekrar satın almam ama tek nedeni Türkiye’de bulunmaması, bir de zaten iki tane favorim var, onlar da Max Factor “Glamour Extensions 3-in-1 Mascara” ve Dior “Iconic Overcurl Mascara”.

Maybelline “Master Hi-Light Hi-Lighting Blush”: I have the shade “10 Nude” of this highlighting blush and I really like the shades in it. It’s a mixture of golds and light pinks and together they make a beautiful rose gold colour that gives a lovely subtle sheen to the skin. It’s not shimmery at all, it just has a beautiful sheen that looks really natural when blended out. The other shades in the range can be used as a blusher but I use this one as a  highlighter. It also comes with a mirror and a brush which is good enough to use on the go as a highlighter brush.

Bu da yine Türkiye’de olmayan Maybelline ürünlerinden biri. Bu aydınlatıcı allığın bendeki rengi “10 Nude”. İçindeki renkleri ise çok güzel, altın ve açık pembe tonlardan oluşuyor ve bir araya geldiklerinde çok güzel bir roz altın renge dönüşerek cilde çok hoş bir parlaklık veriyor. Kesinlikle simli falan değil ama, sadece dağıtılınca çok doğal duran güzel bir aydınlık veriyor. Serideki diğer renkler allık olarak kullanılabilir amam ben bu rengini aydınlatıcı olarak kullanıyorum. İçinde aynası ve fırçası da var, hatta fırçası makyaj tazelemek için kullanışlı bir aydınlatıcı fırçası sayılabilir bile.

Rival De Loop Lipstick: This product doesn’t have a proper name but I have the shade number “36” which is a beautiful red with brown undertones. It’s creamy and lasts for a few hours on the lips. It’s definitely been my most used lipstick this month.

Bu ruju Rossmann‘dan aldım ama rujun tam olarak bir adı yok, bendeki rengi “36” numarası. Çok güzel kahve alt tonlu bir kırmızı. Kremsi bir yapısı var ve dudakta birkaç saat kalıyor. Bu ay kesinlikle en çok kullandığım ruj bu oldu. 

Nivea “Daily Essentials Refreshing Cleansing Mousse”: I’ve used this a lot this month because I find it quite lightweight and easy to use. It looks like a liquid in the bottle but comes out as a mousse. I feel like it does refresh and gives the skin some more glow.

Nivea‘nın “Canlandırıcı Yüz Temizleme Köpüğü”nü bu ay epeyce kullandım. Çok hafif ve kullanımı kolay bir ürün. Şişede sıvı duruyor ancak içinden köpük olarak çıkıyor. Bana gerçekten de cildi canlandırıp biraz daha aydınlık bir görünüm veriyor gibi geldi. 

Nivea “BB Clean Micellar Cleansing Water”: I do quite like this product. It removes makeup, cleanses, tones and even moisturises the skin. I use it for tonnes of different purposes.

Nivea‘nın bu ay kullandığım diğer bir ürünü ise “BB Clean Güzelleştiren & Bakım Yapan Temizleme Suyu” oldu. Ben bu ürünü çok sevdim çünkü hem makyajı çıkarıyor, hem cildi temizliyor, tonik görevi görüyor ve hatta nemlendiriyor. Ben bunu bir ton farklı amaç için kullanıyorum. 

Clinique “Super Defense SPF 20 Moisturizer”: I wanted to switch to a lighter moisturiser this month and this was my pick because it has SPF 20 in it. This is a lightweight moisturiser but it still gives the skin enough moisture. I wrote a more detailed review on it and you can read it here.

Clinique‘in bu nemlendiricisini bu ay daha hafif bir şeylere geçmek istediğim için kullanmaya başladım. Bunu seçtim çünkü içinde 20 faktörlü güneş koruyucu da var. Hafif bir nemlendirici ama yine de cilde yeterince nem sağlıyor. Bununla ilgili daha detaylı bir yorum yazmıştım, yorumumu burada okuyabilirsiniz.  


Leave a Reply

