MY DRUGSTORE HAUL PT. 2 – SKIN, HAIR & BODY CARE / UYGUN FİYATLI ÜRÜN ALIŞVERİŞİM 2. BÖLÜM – CİLT, SAÇ & VÜCUT BAKIMI


Welcome to the second part of my drugstore haul post. This one includes skin, hair and body care products. This post too will include some mini reviews and my first impressions on these products. Let’s jump right in, shall we?

Uygun fiyatlı ürün alışverişi yazımın ikinci bölümüne hoş geldiniz! Bu seferkinde cilt, saç ve vücut bakımı ürünlerinden bahsedeceğim. Bu yazımda da bazı ürünlerle ilgili mini yorumlarımı ve ilk izlenimlerimi paylaşacağım. Hemen başlayalım haydi…

L’Oréal Paris: I got two of these “Skin Perfection Anti-Fatigue Perk-Up Cream” since I use it all the time. It comes out white but when you blend it in, it turns a nice glowy very light golden shade. It also has SPF20 in it.

Watsons’da 50₺ üstü ürün alımına L’Oréal “Skin Perfection Yorgunluk Karşıtı Bakım Kremi” 13,90₺’ye indiği için bundan da iki tane aldım. Sürekli kullandığım bir ürün olduğu için yedeklemek istedim. Kremin kendisi beyaz ama yüzünüze dağıttığınız zaman, çok güzel aydınlık çok açık bir altın renge dönüyor. Aynı zamanda içinde 20SPF de var.

Nivea: I never use Nivea products so I though I’d give these a try. I got two of the “Refreshing Cleansing Mousses” and two of the “BB Clean Micellar Cleansing Waters”. I’ve used them both and quite like them. The cleansing mousse is easy to use but I don’t see anything special about it yet. It looks liquid in the bottle but comes out as a mousse. The micellar water is better than most micellar waters I’ve used before though. I’ve used the Bioderma and Garnier ones before and this one is less drying, even a bit moisturising than both. I use this to remove makeup, cleanse and tone my skin. Another product I got from Nivea is actually a men’s product. You’ve guessed it, I’ve got the “Sensitive After Shave Balm”. I first heard Kathleen Lights and Nikki Tutorials review it as a makeup primer and they really liked it. Then everyone else started reviewing this and they all seemed to like it so I got one for myself too. I really like how this feels on my skin, it’s very lightweight and cooling. As a base though I haven’t noticed too much of a difference but I don’t wear foundation or anything like that. If you do, you might notice some more difference.

Hiç Nivea ürünü kullanmadığım için bu indirimde bir deneyeyim dedim. Bir alana bir bedava olduğu için “Canlandırıcı Yüz Temizleme Köpüğü”nden de, “BB Clean Güzelleştiren Ve Bakım Yapan Temizleme Suyu”ndan da ikişer tane aldım. İkisini de denedim ve oldukça sevdim. Temizleme köpüğünün kullanımı kolay ama henüz çok özel bir şeyini görmedim. Şişede likit duruyor ama çıktığında köpüğe dönüşüyor. Temizleme suyu ise daha önce kullandığım diğer temizleme sularından daha iyi diyebilirim. Ben önceden Bioderma ve Garnier‘ninkileri kullanmıştım ama bu onlardan daha az kurutucu, hatta biraz nemlendirici bile sayılır. Ben bunu makyaj çıkarma, cilt temizleme ve tonik olarak kullanıyorum. Diğer bir aldığım Nivea ürünü ise aslında bir erkek ürünü. Doğru tahmin ettiniz, “Hassas Tıraş Sonrası Balsam”dan ben de aldım. Ben ilk olarak Kathleen Lights ve Nikki Tutorials‘ın bu ürünü makyaj bazı olarak yorumladığını gördüm ve çok da beğenmişlerdi. Sonrasında herkes aynı ürünü alıp yorumlamaya başladı ve herkes de çok seviyor gibiydi o yüzden bir tane de ben aldım. Cilde verdiği his çok güzel, hem çok hafif hem de serinletici. Baz olaraksa ben pek fazla fark görmedim ama fondöten gibi bir şeyler kullanmadığım için olabilir. Siz kullanıyorsanız, belki daha fazla fark görebilirsiniz. Köpüklerin tanesinin fiyatı 18,50₺, temizleme suyunun ikili paketi ise 29,90₺’den galiba 15,90₺’ye geldi. Balsam ise indirimde 14,90₺ idi.

Watsons: I don’t know how many of these I’ve gone through. The “Soothing Foot Lotion” from Watsons is my favourite foot lotion. It’s not as heavy as some other foot creams but definitely more moisturising than other foot lotions. Also it’d lavender scented but the scent is definitely not too strong.

Bundan kaç tane bitirdim şimdiye kadar bilmiyorum. Watsons‘ın “Soothing Foot Lotion” ürünü benim en sevdiğim ayak losyonum. Bazı ayak kremleri kadar yoğun değil ama kesinlikle nemlendiriciliği diğer ayak losyonlarından daha iyi. Aynı zamanda lavanta kokulu ama kokusu da kesinlikle çok ağır değil. Fiyatı ise 8,99₺.

Neutrogena: Best hand cream ever! Nothing much to say about it really, the “Fast Absorbing Hand Cream” from Neutrogena is the best. It thoroughly moisturises the hands and the moisturising effect lasts for hours. I’ve used loads of other hand creams but I keep going back to this one every time.

Dünyadaki en iyi el kremi diyorum başka bir şey demiyorum! Neutrogena‘nın “Hızlı Emilen El Kremi” gerçekten en iyisi. Elleri adam gibi nemlendiriyor ve nemlendirme etkisi saatlerce sürüyor. Bir sürü başka el kremi kuulandım ama her seferinde dönüp yine buna geliyorum.

Blistex: And the best lip balm ever! I’ve been using this Blistex “Classic Lip Protector” for years and nothing comes close to it.

Ve dünyadaki en iyi dudak kremi! Blistex “Classic Lip Protector” dudak kremini ben senelerdir kullanıyorum ve hiçbir şey buna yaklaşamaz bile.

Isana: This is the “Secret Rose Deospray” from a brand called Isana. I got this in a drugstore called Rossmann. I’d never even try out a rose scented deodorant but I first saw my mom use it and it smelled lovely. I was actually surprised to see that it was rose scented but I really liked it. I got two small ones to keep in handbags, one for me and one for my mom. 🙂

Isana‘nın “Secret Rose Deospray”ini Rossmann‘dan aldım. Gül kokulu hiçbir şeyi denemezdim bile ama bunu ilk annem kullanırken gördüm ve kokusu çok güzeldi. Gül kokulu olduğunu gördüğümde ufak çapta bir şok yaşadım hatta ama kokusunu çok sevdim. Çantada taşımak için iki tane aldım, biri bana bir anneme. 🙂 Bunların tanesi ise 2,99₺.

Bath & Body Works: I got three of the “PocketBac Anti-Bacterial Hand Gels” and one of the “PocketBac Holders”. I got two of the “Paris Amour” ones and one of the “Japanese Cherry Blossom” ones. I love the scents of these and the holder can be attached to the key chain which I find really convenient.

“PocketBac Anti-Bacterial Hand Gel” el temizleme jellerinden kampanyada olduğu için üç tane aldım, jelleri taşımak için bir tane de plastik “PocketBac Holder” aldım. El temizleme jellerinin iki tane “Paris Amour” ve bir tane de “Japanese Cherry Blossom” çeşidinden aldım. Bunların kokularını çok seviyorum ve kabı da anahtarlığa takılabildiğinden kullanımı çok kolay oluyor. Jellerin tanesi 8₺ ama ben alırken üç alana 24₺ yerine 19₺’ye geliyordu. Plastik kabı ise 5₺.

Beauty Formulas: I’ve used loads of facial wipes from loads of different brands but these one have become my favourite. I use these “Deep Cleansing Facial Wipes” to cleanse my face in the mornings when I’m in a hurry or to remove my face makeup when I can’t be bothered with a full makeup removal routine.

Bir sürü farklı markadan bir sürü yüz temizleme mendili kullandım ama en sevdiğim bu oldu. Ben bu “Deep Cleansing Facial Wipes” temizleme mendillerini sabah acelem olduğunda yüzümü temizlemek için ya da tüm makyaj temizleme rutinimi uygulamaya halim olmadığında makyajımı çıkarmak için kullanıyorum. Bunlardan da Watsons’ta bir alana bir bedava olduğu için iki tane almıştım.

The Wet Brush-Pro: This has been on my wish list for such a long time and finally I’ve got one too. This one is brought to me from a friend of mine and she got it in Ulta. This is the metallic lilac coloured one. I love this one, it’s really gentle on my hair and even though I really like my Tangle Teezer, this one is easier to use because of its regular brush design. This was 11,99$.

Bu ürün uzun zamandır istek listemdeydi ve sonunda bir arkadaşım sayesinde benim de oldu. Kendisi bunu Amerika’ya gittiğinde Ulta‘dan aldı. Bendeki metalik lila renginde. Bunu çok seviyorum, saçıma çok nazik davranıyor ve her ne kadar Tangle Teezer‘ımı sevsem de klasik bir saç fırçasına benzemesi açısından bunun kullanımını daha kolay buluyorum.

Kleenex: I only got this because Kleenex just came to Turkey and I wanted to try it because of the beautiful pattern on the box.

Bu kutu mendili de sırf Kleenex, Türkiye’ye yeni geldiği ve kutunun üzerindeki desene bayıldığım için aldım. Fiyatı ise 2,95₺.


 

Leave a Reply

