MY DRUGSTORE HAUL PT. 1 – MAKEUP & NAILS / UYGUN FİYATLI ÜRÜN ALIŞVERİŞİM 1. BÖLÜM – MAKYAJ & TIRNAK


Hello, I’m back with a new drugstore haul. These were all purchased in the last month so I wanted to write a post about them and also give some mini reviews and first impressions on a few of them. In this post I’ll be talking about the first part of my haul which is makeup and nails. Hopefully I’m not missing out any of them. But before I get into it I want to mention something else. This week is the first anniversary of my blog so I’ll be doing a GIVEAWAY! I’ll be posting the details on my Instagram page today so you can follow me at @beautyzemm there. Okay, so let’s get into this…

Merhaba, bir uygun fiyatlı ürün alışverişi yazımla daha karşınızdayım. Bunların hepsi son ay içinde alınmıştı o nedenle bugün hem böyle bir yazı yazıp hem de ürünlerin birkaç tanesiyle ilgili mini yorumlar yapıp ilk izlenimlerimi belirtmek istedim. Bu yazıda alışverişimin birinci bölümü olan makyaj ve tırnak ürünlerinden bahsedeceğim. Umarım unuttuğum bir şeyler yoktur. Ama yazıya geçmeden önce başka bir şeyden bahsetmek istiyorum. Bu hafta blogumun birinci yıl dönümü o nedenle bir ÇEKİLİŞ yapmaya karar verdim! Detayları bugün Instagram sayfamda paylaşacağım o yüzden beni @beautyzemm bu sayfadan takip edebilirsiniz. Madem öyle haydi başlayalım…

Wet’n’Wild: I got two new brow products from the brand. One is the “Coloricon Brow Pencil” in “E6231 Brunettes Do It Better” and the other is the “Coloricon Brow Shaper”. The brow pencil is actually a good dark brown colour with a spoolie on the other hand. The spoolie is quite handy but I find the texture of the pencil too soft to be a brow pencil. It’s too pigmented to work with and you can find better alternatives in the drugstore from L’Oréal and Maybelline. The brow shaper is a clear wax in pencil form. This is quite good and easy to use actually. I keeps my brows in place but I don’t have unruly brows so it’s not that hard of a job anyway.

Wet’n’Wild‘dan yeni çıkan iki kaş ürünü aldım. Biri “Coloricon Brow Pencil” kaş kaleminin “E6231 Brunettes Do It Better” rengi, diğeri de “Coloricon Brow Shaper” kaş şekillendirici. Kaş kaleminin rengi güzel bir koyu kahve ve diğer ucunda da kaş fırçası var. Fırçası çok kullanışlı oluyor ama kalemin yapısını kaş kalemi olmak için fazla yumuşak buldum ben. Uygularken fazla renk veriyor ve uygun fiyatlı diğer markalardan daha iyi alternatifler bulunabilir. Kaş şekillendirici ise kalem şeklinde şeffaf bir wax. Bu da kullanımı çok rahat ve güzel bir ürün aslında. Kaşlarımın şeklini bozmadan sabitliyor ama benim kaşlarım pek yoğun değil o nedenle işi çok da zor olmuyor zaten. İki ürünü de Gratis’ten 7,90₺’ye aldım. 

Essence: I got two blushers and a nail file from Essence. The nail file is part of their “Happy Girls Are Pretty” collection and it comes with a nail file holder. Actually the only reason I got this was its holder. Mine got really old so I just wanted a new one. It has two sides; one says “shorten” and the other one “shape”. The blushers are from their “Silky Touch Blush” line. I’ve got the colours “40 Natural Beauty”, a beautiful shimmery bronzed peach shade, and “70 Kissable”, a hot pink shade with golden shimmer. I’ve benn using “Natural Beauty” everyday since I got it and I love how smooth and natural looking it is.

Essence‘ten iki allık ve bir de törpü almıştım. Törpü “Happy Girls Are Pretty” koleksiyonunun bir parçası ve kabıyla satılıyor. Aslında bunu almak istememin tek sebebi de kabıydı zaten. Benimki eskimişti ve yenisine ihtiyacım vardı. İki taraflı bir törpü; bir tarafında “kısalt”, öteki tarafında da “şekillendir” yazıyor. Allıklar ise “Silky Touch Blush” serisinden. Bendeki renkleri “40 Natural Beauty”, çok güzel ışıltılı bir bronz şeftali, ve “70 Kissable” altın ışıltılı bir canlı pembe. “Natural Beauty” rengini aldığımdan beri her gün kullanıyorum ve hem yumuşaklığına hem de doğal duruşuna bayıldım. Essence ürünlerini Gratis ve Rossmannlar’da bulabilirsiniz. 

Rimmel London: I got one of the new “Magnif’eyes Eyeshadow Kajals” in the shade “003 Queens Of The Bronzed Age”. One side is eyeshadow in a retractable pencil form and the other side is a retractable kohl kajal. The shadow side is a true metallic bronze shade and the kajal is a shimmery champagne shade. Both sides are really soft and easy to apply BUT I don’t like this product at all. The kajal is too glittery and you end up with glitter all over your face at the end of the day. Also the shadow is hard to blend and it just blends out a bit patchy. There are definitely better ones out there so I wouldn’t recommend this one.

Rimmel London‘ın yeni çıkardığı “Magnif’eyes Eyeshadow Kajal” kalem farların “003 Queens Of The Bronzed Age” rengini aldım. Bu ürünün bir tarafı asansörlü kalem formda far ve diğer tarafı ise asansörlü kajal kalem. Far tararındaki rengi tam bir metalik bronz renk, kajal tarafı ise ışıltılı şampanya rengi. İki tarafı da yumuşacık ve sürümü kolay AMA ben bu ürünü hiç beğenmedim. Kajal tarafı çok simli ve gün sonunda yüzünüzün her yeri sim içinde kalıyor. Farı ise dağıtması çok güç ve dağıtırken parça parça bir görünüm oluşturuyor. Kesinlikle buna benzer daha iyi ürünler bulabilirsiniz o nedenle bunu tavsiye etmem. Bu ürünü Watsons’tan 14,99₺’ye aldım.

NYC: I got one of their “Get It All Lip Colors”. I’ve got the shade “101 ExceptioNUDE” which is a beautiful nude pink. These are soft and go on easily. They’re also too similar to the Rimmel “The One Lipsticks” and I prefer the Rimmel ones just because I find those more moisturising on the lips.

NYC‘nin yeni çıkardığı “Get It All” rujlardan bir tane aldım. Bendeki rengi “101 ExceptioNUDE” güzel bir doğal pembe. Bunlar yumuşak ve kolay sürülüyor. Aynı zamanda Rimmel “The One” rujlara da fazlasıyla benziyor ve ben Rimmel’ınkileri tercih ederim çünkü onların nemlendiriciliğini daha çok beğendim. Bunu da Watsons’tan 9,99₺’ye aldım.

Revlon: I got two of their “Colorburst Matte Balms”. I’ve got the shades “225 Sultry” which is a gorgeous dark nude pink and “250 Standout” which is a dark berry red. They are so soft and easy to apply. They stay on for a long time on the lips and also they’re quite moisturising for a matte lipstick. Also from Ulta I got two of their “Super Lustrous Lipsticks”. “535 Rum Raisin” is one of their creme finishes and it’s an opaque dark brick colour. “830 Rich Girl Red” is one of their shine finishes and this one is a less opaque orange/red colour. They’re both $7,99 but they were on sale for buy one get one 50% off.

Revlon‘un “Colorburst Matte Balm” rujlarında bir alana bir bedava olduğu için iki tane aldım. Bendeki renkleri “225 Sultry” muhteşem koyu bir doğal pembe renk ve “250 Standout” koyu bir mürdüm kırmızı. Bunlar yumuşacık ve sürümleri çok kolay. Dudakta uzun süre kalıyorlar, aynı zamanda da mat bir ruja göre oldukça nemlendiriciler. Bunların da Watsons’ta tanesi 29,99₺. Ulta’dan da arkadaşım iki adet “Super Lustrous Lipsticks” rujlardan getirmişti. Bu renkleri Türkiye’de olmadığı için Amerika’ya giden arkadaşımdan rica etmiştim. Aldığım renkler “535 Rum Raisin” krem bitişli rujlarından opak bir koyu tuğla rengi, “830 Rich Girl Red” ise parlak bitişli rujlarından daha az opak turuncu/kırmızı bir renk.

Left / Solda: Sultry – Right / Sağda: Standout

Left / Solda: Sultry – Right / Sağda: Standout

Left / Solda: Rich Girl Red – Right / Sağda: Rum Raisin

Essie: I got another shade from my favourite nail polish brand. This one is called “Lady Like” which is a muted mauve pink shade.

Gratis’te iki adet Garnier “Canlı Renkler” (gibi bir adı olması lazım) ya da bir adet “Olia” saç boyası alana Essie oje hediye kampanyası vardı. Ben de bu rengi görünce anneme “Canlı Renkler” serisinden iki tane saç boyası aldım, tabi ojeyi de kendime kaptım. Farklı renkleri de vardı ojenin ama ben “Lady Like” ismli bu soluk lila/pembe rengi beğendim. Essie benim favori oje markam ve artık Türkiye’de bulamadığım için fırsatı değerlendireyim dedim. Saç boyalarının teki yanlış hatırlamıyorsam 7,90₺ gibi bir şeydi, dolayısıyla 16₺ gibi bir fiyata geldi ki normalde Essie ojelerin satış fiyatının 30₺ civarında olduğunu düşünürsek gayet iyi bir fiyat.

Maybelline New York: My friend got this “Master Hi-Light By Facestudio Hi-Lighting Blush” from Ulta. This is in the shade “10 Nude” whish is more of a highlighter than blusher. It’s a mix of light pink and champagne colours. It comes with a mirror and a brush too on the bottom compartment of the product and if you’re using this as a highlighter like I do, the brush is actually quite good. This was $9,99 in Ulta. I also got the “Lash Sensational” mascara and this is much much better than their “The Falsies Push-Up Drama” mascara. I hated that one but this is volumising and not clumpy at all. This was $8,99.

Yine burada olmayan Maybelline ürünlerinden biri “Master Hi-Light By Facestudio Hi-Lighting Blush” aydınlatıcı allık da Ulta’dan alındı. Bendeki rengi “10 Nude” allıktan ziyade aydınlatıcı gibi. Açık pembe ve şampanya tonlarının karışımından oluşuyor. Alt bölümünde aynası ve fırçası da var ve siz de benim yaptığım gibi aydınlatıcı olarak kullanırsanız bu ürünü, içinden çıkan fırçanın oldukça işe yaradığını göreceksiniz. Yine burada olmayan ürünlerinden “Lash Sensational” maskarayı da aldım ve kesinlikle “The Falsies Push-Up Drama” maskaradan kat kat iyi bir ürün. Ben ondan nefret etmiştim ama bu hem hacim veriyor hem de topaklanmıyor.

Rival De Loop: I got a nail polish and a lipstick from the brand and I love them both. The lipstick is in the shade number “36” which is a nice creamy red with brown undertones. The “Long Lasting Nail Colour” is in the shade number “58” which is a beautiful shimmery rose gold shade.

Rival De Loop‘tan bir oje bir de ruj aldım ve ikisini de çok sevdim. Rujun renginin numarası “36”, güzel kremsi kahve alt tonlu bir kırmızı. “Long Lasting Nail Colour” ojenin renginin numarası ise “58”, çok güzel ışıltılı roz altın renkte. Bunları da Rossmann’dan aldım.

Avon: I got the “Always On Point Eyeliner” in the shade “Molten Rose” and all I can say is DON’T BUY IT. This is, at least this shade is useless. The colour is really nice actually, it’s a shimmery light pink shade but it’s too glittery and the colour doesn’t show up at all on eyes.

Avon‘dan “Always On Point Eyeliner”ın “Molten Rose” rengini aldım ve tek söyleyeceğim SAKIN ALMAYIN. Bu ürün, en azından bu rengi kesinlikle işe yaramaz. Rengi aslında güzel, ışıltılı açık pembe bir renk ama çok simli ve rengi gözde kesinlikle belli omuyor. Ben bunu katalog indiriminden 10₺’ye almıştım. 

Flormar: I got this “Always In Shape Highlighter” in the shade “02 Flashes Everywhere”. This is a liquid/cream highlighter and the one I’ve got is a light pink shade. This is really pigmented so it’s better to use a very light hand.

Flormar‘dan “Always In Shape Highlighter”ın “02 Flashes Everywhere” rengini aldım. Bu likit/krem bir aydınlatıcı ve bendeki açık pembe renkte olanı. Bunun pigmentasyonu çok yüksek o yüzden çok hafifçe sürülmesine dikkat etmek gerek. Ben bunu indirimde kendi mağazasından 10₺’ye aldım. 

H&M Beauty: I got one of their eyeshadows and also eye pencils. I’ve got the “High Impact Eye Colour” in the shade “Fig Figment” which is a beautiful and highly pigmented dark taupe. I also got the “Colour Essence Eye Pencil” in the shade “Grand Cru” which is a metallic cool toned gold. I love the eyeshadow and I love the colour of the eye pencil but I just find the eye pencil a bit too glittery. Even though it has a metallic look, after some time you get loads of glitter around your eyes. But at least it’s very pigmented and so soft.

H&M‘den bir far, bir de göz kalemi aldım. “High Impact Eye Colour” farların “Fig Figment” rengini aldım, çok güzel ve pigmentasyonu yüksek koyu gri/kahve bir renk. “Colour Essence Eye Pencil” göz kalemlerinden de “Grand Cru” rengini aldım, bu da metalik soğuk tonlu bir altın rengi. Fara da göz kalemine de bayıldım ama kalemi biraz fazla simli buldum. Metalik bir görüntüsü olsa da bir süre sonra göz çevresi sim içinde kalıyor. Ama en azından pigmentasyonu yüksek ve yumuşacık. Farın fiyatı 14,99₺, kaleminki ise 12,99₺ idi. 


Leave a Reply

