NEW / YENİ: BOBBI BROWN UNIVERSITY EYE PALETTE


Fall is hands down my favourite season for makeup. All those dark and sparkly colour are a feast for my eyes and even though I love warm weather, I’m not a big fan of bright colours. I like deeper colours much better and I’ve been on the hunt for some deep matte eyeshadows for so long. I saw this Bobbi Brown eyeshadow palette a couple of weeks ago and fell in love with it. The shadows are all very pigmented and blendable. It has mostly mattes in it as well as a couple of shimmers I reckon but I’m obsessed with the matte shades in it. I’ve been looking for a matte navy, emerald and bordeaux which is so hard to come by, highstreet or highend. But… here they are, all in just one eyeshadow palette as well as with 12 other gorgeous shades. Now the question is will I cave in? 😉Bobbi Brown University

Sonbahar makyaj anlamında benim kesinlikle en favori mevsimim. Tüm o koyu ve ışıltılı renklere bayılıyorum ve her ne kadar sıcak havaları sevsem de parlak renkler bana pek de cazip gelmiyor. Ben daha koyu renkleri daha çok seviyorum ve uzun zamandır da koyu renkli mat farlar arıyordum. Bir-iki hafta önce bu Bobbi Brown far paletini gördüğümden beri kendisine vurgunum. Farların her biri çok iyi pigmentli ve kolay dağıtılabilir. Paletteki renklerin çoğu mat ancak yanlış değilsem bir-iki ışıltılı renk de mevcut içinde, ama ben zaten paletteki mat renklere vuruldum. Epeydir mat lacivert, zümrüt ve bordo renklerinde far arıyordum ki uygun fiyatlı da olsa lüks de olsa bulması çok zor. Ama… işte bu palette, hepsi de bir arada ve sadece bunlar da değil, 12 güzel renkle birlikte. Şimdi asıl soru paraya kıyıp da alacak mıyım bakalım bu paleti? 😉


Leave a Reply

