MY AUGUST FAVOURITES / AĞUSTOS AYI FAVORİLERİM


Hello there! I have gathered my August favourites and realised that I have quite a bit. I also had a bit more but didn’t include them as I talked about them before. I’m gonna try to keep this post short, I reckon nobody would want to spend their whole Sunday here. Let’s see what I’ve used the most this month…

Merhabalar! Ağustos ayı favorilerimi toparladım ve fark ettim ki epey bir şey biriktirmişim. Biraz daha vardı aslında ama onlardan daha önce bahsettiğim için bu ayki favorilere koymadım. Bu yazıyı kısa tutmaya çalışacağım, kimsenin tüm Pazar’ını burada geçirmek isteyeceğini sanmam. Bakalım bu ay en çok neleri kullanmışım…

Rimmel London Wake Me Up Concealer: I have gone back to this concealer as I was running low on my other faves and I can’t stop using it. It has medium coverage but I don’t really need a full coverage concealer anyway. So it’s good enough for me and if you don’t have too dark circles or want something light, this would be good enough for you too. It’s brightening and doesn’t look cakey at all.

Diğer favorilerim azalmaya başladığı için bu kapatıcıya geri dönüş yaptım bu ay ve kullanmayı bırakamıyorum. Orta kapatıcılığı var ama benim çok fazla kapatıcılığa da ihtiyacım yok aslında. Benim için yeterli ve eğer göz halkalarınız çok koyu değilse ya da hafif bir şeyler istiyorsanız sizin için de yeterli olacaktır. Aydınlık veren ve kesinlikle kalıp gibi durmayan bir ürün.

Chanel Stylo Yeux Waterproof (Long-Lasting Eyeliner): This is the most amazing and natural looking eyeliner ever. I have the shade “Santal” and it’s a beautiful, a little bit shimmery cocoa brown. It’s also waterproof and doesn’t budge at all. Since I don’t have loads of lashes I pop some of this on the outer corners of my lashes when I go to the beach and it stays put no matter. It also looks so natural even though it has a tiny bit of shimmer in it. It has a bit of a hard texture which makes it almost impossible to use in the waterline but still lovely for the bottom lash line.

  

Bu en harika ve en doğal görünümlü eyeliner herhalde. Bendeki rengi “Santal”, çok güzel, hafif ışıltılı bir kakao kahvesi. Aynı zamanda suya dayanıklı ve kesinlikle dağılma yapmıyor. Pek fazla kirpiğim olmadığı için denize giderken kirpiklerimin dış köşelerine biraz bundan sürüyorum ve sürdüğüm gibi kalıyor. Aynı zamanda içinde birazcık ışıltı olsa bile çok doğal görünüyor. Yapısı biraz sert o nedenle gözün iç kısmında kullanmak pek mümkün değil ama alt kirpik dipleri için yine de çok güzel.

L’Oréal Paris False Lash Wings Intenza Mascara: One of the best drugstore mascaras for volume, length and basically everything. It doesn’t budge, doesn’t clump and gives my non-existent lashes so much volume and length. I’d love to say something about its curling side but I curl my lashes almost everyday anyway so I can’t really comment on that.

Hacim, uzunluk ve temelde her şey için en iyi uygun fiyatlı maskaralardan biri. Dağılmıyor, topaklanmıyor ve olmayan kirpiklerime oldukça hacim ve uzunluk veriyor. Kıvırma yönüyle ilgili olarak bir şeyler demek isterdim ama ben kirpiklerimi zaten hemen her gün kıvırdığımdan bu konuda yorum yapamayacağım.

Maybelline New York The Falsies Volum’ Express Waterproof Mascara: Hands down the best waterproof drugstore mascara for me. Gives so much length and enough volume, doesn’t look spidery or doesn’t clump. I use it whenever I go to the beach and it gives such a natural look when applied a couple of coats. You can go a bit more dramatic too with a few more coats. It’s a bit hard to remove but again that’s what you’d want if you’re wearing this in the pool or sea. Be aware that it runs a little if you do some heavy water park action.

Benim için kesinlike en iyi suya dayanıklı uygun fiyatlı maskara. Epey uzunluk ve yeteri kadar hacim veriyor, örümcek gibi görünmüyor ya da topaklanma yapmıyor. Plaja her gittiğimde bunu kullanıyorum ve bir-iki kat sürüldüğünde gerçekten çok doğal bir görünüm veriyor. Birkaç kat daha sürerek daha dramatik bir görüntü de elde edebilirsiniz isterseniz. Çıkarması biraz zor ama havuzda ya da denizde de çıkmasını isteyeceğinizi pek sanmıyorum. Yalnız dikkat edin su parkında çılgınlar gibi dağıtacaksanız biraz akıyor.

Rimmel London Scandaleyes Eyeshadow Stick: As you’ll see in this post I’ve used only cream or mousse eyeshadows all month. My only matte option has been this one from Rimmel; “015 Trespassing Taupe”. This is a really long-lasting beautiful matte taupe shadow that’s perfect for everyday wear. You can either go light by blending it out or dark by piling it on. It blends out easily but you need to work a bit fast as once it sets it doesn’t budge at all.

  

Bu yazıda göreceğiniz üzere tüm ay krem ya da köpük farlar kullandım. Tek mat opsiyonumsa bu Rimmel fardı; “015 Trespassing Taupe”. Maalesef Türkiye’de bulunmayan bir renk. Valla unuttum ama galiba Look Fantastic‘ten almıştım. Gerçekten uzun süre dayanıklı, çok güzel ve her gün kullanıma uygun bir “taupe” kahve renginde. Dağıtarak hafif bir renk ya da üst üste sürerek koyu bir renk elde edebilirsiniz. Kolaylıkla dağıtılabiliyor ama biraz hızlı hareket etmeniz gerek çünkü bir kere kurudu mu yerinden kıpırdamıyor.

Deborah Milano Watery Mousse Eyeshadow: Another waterproof and long-lasting eyeshadow, this time in mousse form. This is a recent purchase and you can read my detailed review here. I have the shimmery rose gold shade and it’s soo beautiful. It has this weird bouncy mousse texture. Looks so beautiful on the eyes, I just can’t stop using this day and night.

  

Başka bir suya dayanıklı ve uzun süre kalıcı far, bu seferki köpük yapıda. Bu geçenlerde aldığım bir ürün, detaylı yorumumu burada okuyabilirsiniz. Bendeki rengi parlak pembe altın renkte olanı ve çook güzel. Acayip bir köpük yapısı var, parmağınızı bastırdığınızda böyle içine girmiyor, şekli bozulmuyor. Gözlerde çok güzel duruyor, ben de sabah akşam kullanmaktan vazgeçemiyorum.

Clinique Chubby Stick Shadow Tint For Eyes: I have these in three colours but my most used ones this month are “Ample Amber” and “Lots’o’Latte”. “Ample Amber” is a beautiful shimmery peachy rose gold shade and “Lots’o’Latte” is a shimmery light taupe. They go on easily and blend out beautifully. They don’t crease either but they’re not waterproof. Still they just don’t budge easily. I love that they’re so easy to use and carry around.

Top / Üstte: Ample Amber – Bottom / Altta: Lots’o’Latte

Left / Solda: Ample Amber – Right / Sağda: Lots’o’Latte

Left / Solda: Ample Amber – Right / Sağda: Lots’o’Latte

Bende bunların üç rengi var ama bu ay en çok kullandıklarım “Ample Amber” ve “Lots’o’Latte” oldu. “Ample Amber” çok güzel ışıltılı bir şeftali tonlu pembe altın ve “Lots’o’Latte” de ışıltılı bir açık “taupe” kahve. Sürümleri çok kolay ve çok güzel dağılıyorlar. Çizgilere de dolmuyor ama suya dayanıklı değiller. Yine de kolay kolay dağılmıyorlar. Kullanımlarının ve yanında taşımanın çok kolay olması da cabası.

Revlon Colorbust Lip Butter: I love these Lip Butters. They have such a soft and creamy texture. My favourite shade this month has been “035 Candy Apple”, a beautiful soft red. These are really moisturising that I don’t even need a lip balm underneath.

  

Bu “Lip Butter”lara bayılıyorum ben. Yumuşacık ve kremsi bir yapıları var. Bu ay benim en sevdiğim renk ise “035 Candy Apple” oldu, çok güzel bir yumuşak kırmızı. Bunlar o kadar nemlendirici oluyor ki altına dudak kremi kullanmak bile gerekmiyor.

L’Oréal Paris Caresse Lipstick: These also have a lovely texture that’s soft and creamy. I have the shade “301 Dating Coral” which is a lovely soft coral shade that’s perfect for Summer. They’re almost like a lip balm, similar to Revlon’s “Lip Butter”s, so moisturising and easy to use.

  

Bunların da çok güzel yumuşak ve kremsi bir yapısı var. Bendeki rengi “301 Dating Coral”, çok hoş yumuşak bir mercan tonu, Yaz için birebir. Bunlar dudak kremi gibiler neredeyse, Revlon’un “Lip Butter”larına benzer, oldukça nemlendirici ve kullanımları kolay.

Maybelline New York Colorsensational The Elixir Lip Gloss: I have these in two shades but my favourite is this “065 Caramel Infused”, a beautiful natural pink colour. This shade is a true “my lips but better” colour really. Unlike some glosses this is not sticky at all and it’s so moisturising. It’s not overly wet looking either. This shade has some slight shimmer in it but it’s not detectable on the lips. One of my favourite lip glosses ever.

  

Bende bunların iki rengi var ama favorim bu “065 Caramel Infused”, çok güzel bir doğal pembe renkte. Bu renk tam anlamıyla “benim dudaklarım ama daha iyisi” dediğimiz doğal dudak rengine yakın bir tonda. Bazı parlatıcıların aksine bu kesinlikle yapış yapış değil ve çok da nemlendirici. Aşırı ıslak görünümlü de değil. Bu rengin içinde çok hafif ışıltılar var ama dudaktayken gözle görülemeyecek kadar. Benim dünyada en sevdiğim parlatıcılardan biri. Maalesef bu da Türkiye’de yok ben kardeşime sipariş vermiştim, daha önce de Instagram’da birinden alıyordum ama artık satış yapmıyor. Siz yine de yurt dışından ürün getiren Instagram satıcılarına sipariş verebilirsiniz.

Vita Liberata pHenomenal 2-3 Week Tan Mousse: I talked about the gel formula in my July favourites. This is even better than that one. It’s a mousse formula that gives instant colour. When you wash it off, it becomes more natural. To get the colour you want, you need to reapply a couple of times in a week. It gives such a beautiful and natural looking tan, even to my face. You don’t need to wait for it to dry, you’re good to go right away. It doesn’t smell like its kins either, just has a faint smell but nothing too bad. The only thing that I don’t like is that it doesn’t last if you spend some time in the pool or sea. Still the best I could find that gives the perfect tan is this one. I have fair skin and I use the shade “Medium”. You can go with the “Dark” if you want something a little bit more.

Temmuz ayı favorilerimde bunun jel yapıda olanından bahsetmiştim. Bu ondan da iyi. Hemen renk veren köpük yapıda bir oto bronzlaştırıcı. Yıkadığınız zaman daha doğal bir görünüm alıyor. İstediğiniz renge ulaşmak için bir hafta içinde bir-iki kez uygulamanız gerekiyor. Çok güzel ve doğal görünümlü bir bronzluk sağlıyor, yüzüme bile. Kurumasını beklemenize gerek yok, hemen giyinip işinize bakabilirsiniz. Benzerleri gibi de kokmuyor, çok hafif bir kokusu var ama öyle çok kötü değil. Bunda beğenmediğim tek şey ise havuzda ya da denizde biraz vakit geçirince dayanmaması. Yine de bulabildiğim en mükemmel bronzluğu sağlayan ürün bu oldu. Benim cildim açık renk ve ben “Medium” rengini kullanıyorum. Siz daha fazla bronzluk istiyorsanız “Dark” olanını da kullanabilirsiniz. Ben bunu Sephora’dan alıyordum ama galiba artık getirmiyorlar. Belki önümüzdeki Yaz yeniden stoklarlar. Siz yine de mağazaya gidip etrafta göremezseniz de özellikle sorun çünkü çekmecelerine kaldırmışlar kalanları. Ben buldum valla.

H&M Hair Rings: These are sooooo good! They’re the best hair ties (or rings) I’ve ever found. I was gonna get the “Invisibobbles” from Feel Unique but I saw these in H&M and though I’d give it a try. They come in a five-pack like this. They’re all different colours and I reckon they had two shade options, one brighter and one more pastel. I got the pack with the pastel shades. These are so easy to use. They don’t leave a dent in your hair or pull your hair. Hair accessories always give me a headache but this one is so soft that it doesn’t hurt or give headaches at all. That’s it for today, I’ll see you on Wednesday! x

Bunlar çoooook güzel! Şimdiye kadar bulduğum en güzel saç tokası (ya da halkası). Feel Unique‘ten “Invisibobbles” alacaktım ama onlara çok benzeyen bu tokaları H&M’de görünce bir deneyim dedim. Bunun gibi beşli paketlerde satılıyor. Hepsi farklı renklerde ve yanlış hatırlamıyorsam iki renk seçeneği vardı, biri daha parlak biri daha pastel tonlu. Ben pastel tonlu olan paketi aldım. Kullanımları ise çok kolay. Saçınızda iz bırakmıyor ya da saçı çekmiyor. Saç aksesuarları bende her zaman baş ağrısı yapar ama bu o kadar yumuşak ki ne acıtıyor ne de başımı ağrıtıyor. Bugünlük bu kadar, Çarşamba görüşmek üzere! x


Leave a Reply

