REVIEW / YORUM: EKLİPS NATURAL KONJAC SPONGE CİLT TEMİZLEME SÜNGERİ


Eklips Konjac Sponge 6Hello everyone! I came to realise that I’ve been neglecting skin care products on my blog so here’s one for you. 🙂 Since I saw Youtuber Ingrid Nilsen using the “Dew Puff” I wanted to get a “Konjac” sponge for myself too but couldn’t find one where I live and each time I went on Feel Unique I thought “next time”. Fast forward to a few months later I found one in a drugstore. These “Eklips” brand sponges have two options; a larger, flatter white one and a smaller, rounder light green one. I knew from other brands that the white ones are the original ones and the green ones are supposed to be for blemish-prone skin. Although these ones didn’t state anything particular on the packaging I still went for the green one. As you’ll see in the photos this is my second one. I used the first one for a little over two months and then it started to get flatter, like it kinda got empty on the inside. It’s a bit hard to describe, it just wasn’t getting much bigger when I wet it and wasn’t performing like it used to. It does say on the packaging that you should get a new one after two months anyway and that’s exactly how long it lasts.

Herkese merhaba! Blogumda cilt bakım ürünlerini biraz ihmal ettiiğimi fark ettim o yüzden sizlere bu yazıyı hazırladım. 🙂 Yine ünlü bir Youtube şahsı olan Ingrid Nilsen’ın “Dew Puff” kullandığını gördüğümden beri “benim de Konjac süngerim olsa, anne bana niye almıyorsun, bizde niye yok” diyordum. Ama Türkiye’de bulamadığım ve Feel Unique’in websitesine girdiğim her sefer “neyse sonra alırım” dediğimden bir türlü kısmet olmamıştı… ta ki iki-üç ay önce Gratis’te “Eklips” markalı konjac süngerleri görene dek. Bunların iki seçeneği var; biri daha geniş ve düz olan beyazı, diğeri de daha ufak ve yuvarlak olan açık yeşili. Diğer markalardan bildiğim kadarıyla beyaz olanlar orijinal, yeşil olanlarsa sivilceye yatkın ciltler içindi. Bunların ambalajında özellikler herhangi bir şey belirtilmemiş olsa da ben yine de yeşil olanı aldım. Resimlerde de görebileceğiniz gibi bu benim ikinci süngerim. Birinciyi iki ayı biraz geçkince kullandım, sonrasında daha düz bir hal almaya başladı, sanki içi boşalmış gibi. Tarif etmesi biraz zor ama ıslatınca pek büyümüyordu ve performansı eskisi gibi değildi diyebilirim. Zaten ambalajında da iki ay sonrasında yenisini almanızı öneriyor ki aynen de o kadar gidiyor bir tanesi.

Eklips Konjac Sponge 3 Eklips Konjac Sponge 4 Eklips Konjac Sponge 5

It comes off the packaging moist, when you leave it to dry it gets smaller but turns back to its original form once it’s wet. How I use it is that I put some cleanser directly on my face first then massage it into my skin in circular motions with this sponge. It works quite well for me, I’ve been using it for over two months and so far I haven’t had any problems with it. I do feel like it gives my face a deep cleanse and I don’t get blemishes from it either. These are natural konjac sponges (says on the packaging that it’s combined of water and “Amorphophallus Konjac Root Extract”) so unlike the synthethic one these are quite gentle on sensitive skin too. I highly recommend it to anyone who’s on the look for a konjac sponge and it doesn’t need to be this one either. There are loads of brands coming out with these kind of sponges so why not try one and see for yourself. x

Pakette nemli halde çıkıyor, kurumaya bırakınca küçülse de ıslatınca yine orijinal haline dönüyor. Ben nasıl kullanıyorum peki… Öncelikle direkt olarak yüzüme biraz temizleyici sürüyorum, sonra bu süngeri kullanarak dairesel hareketlerle yüzüme masaj yaparak yediriyorum. Ben oldukça memnun kaldım, iki aydan fazladır kullanıyorum ve şimdiye kadar hiçbir problem yaşamadım. Yüzümü derinlemesine temizlediğini hissediyorum ve sivilce falan da yapmadı bende. Bunlar doğal “Konjac” süngerler (amabalajında temel olarak su ve “Amorphophallus Konjac Kökü Ekstresi”nden oluştuğu yazıyor) o nedenle sentetik olanların aksine hassas ciltler için de uygun. Konjac sünger arayanlara şiddetle tavsiye ederim, Gratis’te 14-15₺ satış fiyatı var ancak ben ikisini de alırken indirimdeydi ve 10-11₺ gibi bir fiyata aldım. Siz de deneyip görün derim. x

Eklips Konjac Sponge 1

Left: Wet – Right: Dry / Solda: Islak – Sağda: Kuru

Eklips Konjac Sponge 2

Left: Wet – Right: Dry / Solda: Islak – Sağda: Kuru

Eklips Konjac Sponge 7

Left: Wet – Right: Dry / Solda: Islak – Sağda: Kuru


Leave a Reply

