MY MAY FAVOURITES / MAYIS AYI FAVORİLERİM


Welcome to another monthlyMay Favourites favourites post! It’s the last day of Spring, I’m sooo excited for Summer and new beauty releases. 🙂 This month I’ve loved some lip products, eye products, nail products and skin products. Let’s get in to detail, shall we?

Bir aylık favoriler yazısına daha hoş geldiniz! Bugün İlkbahar’ın son günü, Yaz için çoook heyecanlıyım. 🙂 Bu ay biraz dudak, biraz göz, biraz tırnak, biraz da cilt ürünü sevdim. Detaylarına geçelim isterseniz…

Clinique Chubby Stick Shadow Tint For Eyes: I have a few of these shadow sticks but I re-discovered my love for a specific shade, a Vivianna Does Makeup favourite too, “03 Fuller Fudge”. They’re so easy to apply and great for no-makeup makeup days too because you can either apply a little and blend it out or do a few more swipes for a smoky look. They’re soft and creamy, they blend out easily and once set, they don’t budge which makes them long-lasting too. This particular shade is a beautiful chocolate brown with some golden micro-shimmer in it. And because of its shape you can easily apply it along your bottom lash line too.

Clinique Chubby Stick Eyeshadow

Clinique Chubby Stick Eyeshadow Swatch 2

Clinique Chubby Stick Eyeshadow Swatch 1

Bunlardan bende birkaç renk var ama özellikle bir rengine yeniden aşık oldum, Vivianna Does Makeup’ın da favorilerinden olan “03 Fuller Fudge”. Uygulamaları çok kolay ve “makyajsız” makyaj günleri için de ideal çünkü azıcık sürüp dağıtarak gündüze uygun ya da biraz daha fazla sürerek dumanlı bir göz makyajına uygun hale getirilebilir. Yumuşak ve kremsi bir yapıları var, kolayca dağıtılabiliyorlar ve bir kere sabitlendi mi yerlerinden kıpırdamıyorlar, yani kalıcılıkları da iyi. Bu rengi çok güzel bir çikolata kahvesi, içinde minicik boyutta altın ışıltılar da var. Şeklinden ötürü de alt kirpik dipleriniz boyunca da uygulamanız kolay oluyor.

Clinique High Impact Mascara: Okay, I’m not gonna go into detail about this because I have a full blog post on this mascara. But in short, if you want a day time black mascara that doesn’t clump and keeps your lashes soft and light then this could be for you. I especially love this one for summer time. You can read my complete review and see what it looks like on my lovely short lashes here.

Clinique High Impact Mascara

Evet, bununla ilgili fazla detaya girmeyeceğim çünkü sadece bu maskara üzerine yazdığım bir blog yazım var zaten. Ama özet geçmek gerekirse, eğer gündüz kullanıma uygun, topaklanmayan ve kirpiklerinizi yumuşak ve hafif tutan siyah bir maskara istiyorsanız bu size göre olabilir. Ben bunu özellikle yaz ayları için seviyorum. Yorumumun tamamını ve “güzel mi güzel” kısacık kirpiklerimde nasıl durduğunu burada görebilirsiniz.

Rimmel London Exaggerate Smoke N’Shine Automatic Gel Eye Liner: I have so many brown eyeliners, I honestly don’t know why I had to buy another one. I have the shade “002 Copper Bling”, everything that has “copper” in its name, I’m attracted to… Like the name suggests this is an automatic liner, that means it’s retractable. I quite like these kind of liner because I just hate having to sharpen them. It also has a sponge tip applicator on the other side for smoking it out. Mine is dirty because I attempted to use it but I’m not very good at it. If you are though, this applicator may come in handy for you. This is a dark chocolate brown with a metallic finish. It’s soft and so easy to apply but if you have oily lids, you probably won’t like it. It’s not waterproof and if you accidentally rub your eyes or if you have oily lids, after a few hours it can come off. It also has a sharpener underneath the spone applicator if you need to sharpen the tip of the liner.

Rimmel Exaggerate Smoke N'Shine

Rimmel Exaggerate Smoke N'Shine Swatch 2

Rimmel Exaggerate Smoke N'Shine Swatch

O kadar çok kahverengi göz kalemim var ki bir tane daha alma ihtiyacını neden hissettim bilmiyorum. Bendeki rengi “002 Copper Bling”, içinde “bakır” geçen her şeye vuruluyorum… İsminden de anlaşılacağı gibi otomatik bir kalem bu, yani asansörlü dediklerimizden. Bu tarz kalemleri seviyorum çünkü kalemlerimi açmak zorunda kalmaktan nefret ediyorum gerçekten. Öteki tarafında da dağıtmanız için sünger uçlu bir aplikatörü var. Benimki kirlendi çünkü kendisini kullanmaya teşebbüs ettim ama ben bu konularda pek iyi değilim. Ama siz iyiyseniz, bu aplikatör işinize yarayabilir. Rengi koyu çikolata kahve tonunda ve metalik bir yapısı var. Yumuşak ve sürümü çok kolay ama göz kapaklarınız yağlıysa, bunu muhtemelen beğenmezsiniz. Suya dayanıklı olmadığı için yanlışlıkla gözünüzü ovarsanız ya da göz kapaklarınız yağlıysa, birkaç saat sonra kendiliğinden çıkabilir. Eğer kalemin ucunu biraz daha inceltmek isterseniz sünger aplikatörün altında bir de kalemtraş var.

Maybelline New York Eyestudio Lasting Drama Gel Eyeliner 24H: I have the colour “02 Brown” and this is a beautiful shimmery dark brown that gives a soft look. It does look really dark in the swatch but looks much softer on the eyes. I don’t know about the 24-hour part but it’s quite long-lasting too. It comes with an eyeliner brush, I use it for applying this gel liner. The brush is not as good as the L’oréal one but much better than the Rimmel one. I only use the brushes that come with the gel liners anyway. I don’t think I need to go out and buy one since these are pretty good. It’s a soft and easy to apply liner. For warmer days when you want less makeup but still want some liner this is the best option.

Maybelline Lasting Drama Gel Liner

Maybelline Lasting Drama Gel Liner Swatch 1

Maybelline Lasting Drama Gel Liner Swatch 2

Bendeki rengi “02 Brown”, yumuşak bir görünüm veren çok güzel koyu ve ışıltılı bir kahverengi. Swatchta çok koyu gözüküyor ama gözlerde çok daha yumuşak bir ifade veriyor. 24 saatlik kısmı için bir yorumda bulunamayacağım ama oldukça kalıcı olduğunu söyleyebilirim. Eyeliner fırçasıyla birlikte satılıyor, ben de sürerken bu eyelinerı sürmek için kendi fırçasını kullanıyorum. Fırçası, L’oréal’inki kadar iyi değil ama Rimmel’ınkinden çok daha iyi. Ben eyeliner fırçası olarak kendi içinden çıkan fırçaları kullanıyorum. Gidip özellikle bunun için fırça almaya gerek yok bence çünkü bunlar da gayet iyi. Yumuşak ve sürümü kolay bir eyeliner. Havanın daha sıcak olduğu, daha az makyaj istediğiniz ama gözlerimde yine de biraz eyeliner olsun dediğiniz günler için en iyi seçenek bence.

Rimmel London Oh My Gloss!: Honestly I’m not a big fan of lipglosses. I keep seeing these at the new Rimmel counters but always though that they didn’t look appealing enough. A couple of weeks ago I saw them again and I thought I could at least see what colours they had. The first one I tried was this one; “330 Snog”. I love love love it! It has the most gorgeous gloss colour ever. A nude pink with micro-shimmer in it. It’s not that sticky either and feels so comfortable on the lips. It does offer six-hours of wear but I can honestly say that it’s not possible. But it’s good for three hours or so which is good enough for me. I just love it with matte eyes, dark eyes, nude and shimmery eyes, with anything basically. I don’t think I’d go back and buy it in other colours too because I have too many lipglosses in those colours but the formula is great if you wanna try it out.

Rimmel Oh My Gloss

Rimmel Oh My Gloss Swatch

Doğruyu söylemek gerekirse ben pek dudak parlatıcısı seven bir insan değilim. Bunları Rimmel’ın yeni standlarında görüp duruyordum ama çok cezbedici gelmemişlerdi gözüme. Bir-iki hafta önce yine gördüm ve en azından renklerine bakayım diye düşündüm. İlk denediğim renk bu “330 Snog” rengi oldu. BA-YIL-DIM! En müthiş parlatıcı rengi budur herhalde. İçinde minicik ışıltıları olan “nude” bir pembe. Öyle yapışkan falan da değil ve dudakları çok rahat hissetiriyor. Altı saatlik kalıcılık iddia etse de açıkçası ben bunu pek de mümkün görmüyorum. Ama üç saat falan iyi gidiyor ki o da bana yeter. Ben bu parlatıcıyı mat göz makyajıyla, koyu renk göz makyajıyla, doğal ve ışıltılı göz makyajıyla, yani her türlü göz makyajıyla çok seviyorum. Gidip diğer renklerini de alacağımı sanmam çünkü o renklerde çok fazla parlatıcım var ama yapısı çok güzel olduğu için siz de deneyip bakın derim.

Burt’s Bees Tinted Lip Balm: I have these balms for a long long time. I re-discovered this colour recently in my makeup stash. It’s the “Hibiscus” colour which is a sheer coral/pink shade. These lip balms are 100% natural, they feel so comfortable on the lips and give enough tint so your lips don’t look naked. Whenever I don’t feel like wearing lipstick or lip gloss, this is the one I reach for. It’s incredibly soft and easy to apply. And what I love the most is that you don’t need a mirror to apply this. 🙂

Burt's Bees Tinted Lip Balm

Burt's Bees Tinted Lip Balm Swatch

Bu dudak kremleri bende epeyce zamandır var. Son zamanlarda bu rengi makyaj koleksiyonumun içinde yeniden keşfettim. “Hibiscus” çok açık mercan/pembe diyebileceğim bir renk. Bu dudak kremleri %100 doğal, dudakları çok rahat hissettiriyorlar ve dudaklarınızın çıplaklığını alacak kadar renk veriyorlar. Ruj ya da parlatıcı süresim olmadığında hep buna uzanıyorum. İnanılmaz derecede yumuşak ve sürümü kolay. En iyi tarafı da sürerken aynaya ihtiyacınızın olmaması. 🙂

Real Techniques Miracle Complexion Sponge: I have a confession to make… I don’t own a Beauty Blender. 😦 I know… How can I? And I have this one for a long time but I haven’t been using it. Each time I wanted to use it I was too lazy to go wet it and when I tried to use it dry I hated it. One day I was like yes, I’ll finally wet it and try using this and magic happened! It makes everything easier. I use this for my Urban Decay Naked Skin Concealer and it’s the easiest way to apply this concealer. It gives a beautiful, flawless finish. I just love it so much now and even thinking about getting a Beauty Blender. 😉

Real Techniques Miracle Complexion Sponge

Bir itirafta bulunacağım… Benim bir Beauty Blender’ım yok. 😦 Biliyorum… Nasıl yapabildim? Ve bu da uzun süredir elimde kullanılmayı bekliyor. Kullanmayı her istediğimde kalkıp ıslatmaya üşeniyordum ve kuru olarak kullanmayı denediğimde de nefret ediyordum. Bir gün evet, artık gidip ıslatıp kullanmayı deneyeceğim dedim ve mucize o an gerçekleşti! Her şeyi o kadar kolaylaştırıyor ki. Bunu Urban Decay Naked Concealer‘ımla kullanıyorum ve bu kapatıcıyı uygulamak için en kolay yöntem bu oldu. Çok güzel, kusursuz bir bitiş sağlıyor. Çok çok seviyorum ve hatta Beauty Blender almayı da düşünüyorum. 😉

Rimmel London Salon Pro With Lycra Nail Polish: Up to 10 days of wear? Gel like finish? Maybe not that much but it’s definitely shiny and lasts a good few days. I love a good nude nail polish and this one looks good with both one coat and two coats. I’m talking about the shade “237 Soul Session”. It doesn’t make you look like you have mannequin nails, it’s a sheer nude pink colour. Great colour for Summer and Spring. I team it with Orly Bonder base coat and it does last a few days, just not 10.

Rimmel Salon Pro Nail Polish

10 güne kadar kalıcılık? Jel bitiş? Pek sayılmaz ama kesinlikle parlak ve birkaç gün giden bir oje. Güzel, doğal renkte bir ojeye bayılıyorum ve bu hem tek katta hem çift katta çok iyi duruyor. “237 Soul Session” renginden bahsediyorum. Ellerinizi ölü eli gibi göstermiyor, çok açık “nude” pembe bir renk veriyor. Yaz ve İlkbahar için mükemmel bir renk. Ben bu ojeyi Orly Bonder’ın üstüne sürüyorum ve 10 gün olmasa da birkaç gün idare ediyor.

La Roche-Posay Hydraphase Intense Legere Moisturiser: I’ve talked about this in detail as a wishlist item last mont. You can read the whole thing here so I’ll keep this short and give a quick review. This is the most amazing lightweight moisturiser ever. It’s water-based and feels so comfortable and moisturising on the skin. I’ve never had any problems or disappointments with La Roche-Posay products and this one doesn’t break me out or anything either. I got the one without SPF to use it at night as well. During the day I use sun protection anyway so I didn’t need SPF in it. All I can say is this has become my HG Spring/Summer moisturiser.

La Roche-Posay Hydraphase Intense Legere

La Roche-Posay Hydraphase Intense Legere Swatch

Bundan geçen ayki istek listem içinde bahsetmiştim aslında. Detaylarıyla burada okuyabilirsiniz, o nedenle kısa tutup hızlı bir yorumla geçeceğim. Bu kullandığım en güzel hafif nemlendirici. Su bazlı ve cildi inanılmaz rahat hissettiriyor. La Roche-Posay’in hiçbir ürünüyle bir problem ya da hayal kırıklığı yaşamadım ben zaten, bu da bende sivilce falan yapmadı. Bendeki SPF’siz olanı, gece de kullanabilmek için bunu aldım. Gün içinde zaten güneş koruma kullandığım için bunda SPF’ye ihtiyacım yoktu. Tek söyleyebileceğim bu nemlendirici benim İlkbahar/Yaz için vazgeçilmezim haline geldi.

Hawaiian Tropic Sensitive Face Sun Lotion SPF 30: This SPF 30 sun protection has a really lightweight formula that I love. It’s oil-free too so it most likey won’t make you break out either. I apply this under my moisturiser everyday and so far I haven’t had any problems like breakouts or sunburns. It doesn’t leave that white cast on face either, it gets completely absorbed and makes your skin hydrated. It also has loads of product comparing to other face sun protections in it, 120ml to be exact. It’s now my favourite face sun lotion!

Hawaiian Tropic Face Sun Lotion

Hawaiian Tropic Face Sun Lotion Swatch

Bu 30 koruma faktörlü güneş koruyucunun çok sevdiğim inanılmaz hafif bir yapısı var. Yağsız olduğu için çok büyük ihtimal sivilcelenme de yapmayacaktır. Ben her gün nemlendiricimin altına sürüyorum ve şimdiye kadar sivilce ya da güneş yanığı gibi herhangi bir problem yaşamadı. Yüzde beyaz bir tabaka da bırakmıyor, tamamen emilip cildi güzelce nemlendiriyor. Diğer yüz güneş losyonlarına kıyasla da içince epeyce ürün barındırıyor, tam olarak 120ml. Beni yeni favori güneş ürünüm oldu kendisi!


Leave a Reply

