NEW / YENİ: KIKO MIAMI BEACH BABE BRONZER


Hello everyone! Kiko is back with another summer line; the Miami Beach Babe. And I’m in love with the huge bronzer in this line. The line includes two Beach Babe Bronzers, two Double Deco Blushes, six Miami Click Slick Eyeliners, four Power Pop Mascaras, six Deco Delight Lipsticks, two Party Ink Stamp Tattoos, three Nail Diva 3D Nail Art Kits and two Miami Beach Babe Pochettes. It’s a very colourful, summer-appropriate range too. I’m not a big fan of this kind of packaging though. It’s too colourful for my liking and a bit cheap looking but nontheless it sends out some serious summer vibes. The price range for this limited edition collection is between 5,90GBP and 11,90GBP with the highest priced item being the bronzer. There is a lighter and a darker shade so the colour range is not that great. It offers a radiant matte finish which sounds interesting and dreamy enough for me to try and see. You can see the whole range on Kiko’s website. My favourite matte bronzer is The Body Shop Honey Bronzer but it’s just not a very exciting bronzer. I always dream about another bronzer that I can swirl my brush in and become a beach goddess… which is something I can only dream about since I’m quite pale and cannot tan. 😦 But here’s to hoping with some little help from this bronzing babe! 😉

Kiko Miami Beach Babe Bronzer 2015

Kiko Miami Beach Babe BronzerKiko Miami Beach Babe Bronzer 2

Herkese selam! Kiko yine yeni yeniden bir yaz koleksiyonuyla dönüş yaptı; Miami Beach Babe. Ve ben bu koleksiyondaki devasa bronzlaştırıcıya aşık oldum. Seride iki Beach Babe Bronzlaştırıcı, iki Double Deco Allık, altı Miami Click Slick Göz Kalemi, dört Power Pop Maskara, altı Deco Delight Ruj, iki Party Ink Stamp Dövme, üç Nail Diva 3D Tırnak Seti ve iki Miami Beach Babe Makyaj Çantası var. Oldukça renkli, yaza uygun bir seri olmuş. Ben ambalajları beğenmedim yalnız. Bana göre fazla renkli ve biraz ucuz duruyor ama yine de ciddi anlamda “yaz” diye bağırıyor. Bu sınırlı sayıdaki koleksiyonun fiyatları da 5,90GBP ve 11,90GBP arasında, en pahalı ürün de zaten bronzlaştırıcı zaten. Bir açık bir de koyu rengi var, yani renk skalası pek geniş değil. Aydınlık mat bir görünüm sunuyormuş ki benim ilgimi çekecek kadar ilginç ve rüya gibi olan kısmı da o zaten. Tüm seriyi Kiko’nun websitesinden inceleyebilirsiniz. Ben favori mat bronzlaştırıcımsa The Body Shop Honey Bronzer ama çok da heyecan verici bir bronzlaştırıcı değil bence. Ben hep fırçamı içinde dolaştırıp beni plaj tanrıçasına çevirecek bir bronzlaştırıcının hayalini kuruyorum… zaten anca hayalini kurabiliyorum çünkü çok beyazım ve asla bronzlaşamıyorum. 😦 Ama bu bronzlaştırıcıdan biraz yardımla belki umudumu yenileyebilirim! 😉 Kiko’yu nerede bulacaksınız peki? Ben yepyeni bir Instagram hesabı keşfettim ve yeni koleksiyonlar dahil her ürüne ulaşıp sizlere sunan Tuo Cosmetico‘yu bence sizler de çok seveceksiniz. Ben ilk siparişimi verdim, sizlere yeniden siparişimle ilgili bilgi vereceğim. 🙂


Leave a Reply

