REVIEW / YORUM: CLINIQUE HIGH IMPACT MASCARA


Hello everyone! Today I will tell you about a mascara that I don’t quite love but like for summer time. It’s the Clinique High Impact Mascara. I do shop online from Clinique frequently and almost each time I’ve received the High Impact Mascara as a gift. But mostly I gave them to my mother since I always have loads of different mascaras at hand. I tried it out once and didn’t love it. It just didn’t give me the effect I wanted; big, dramatic lashes. This gives a softer, more of an everyday look. So I kept giving them to my mom until she said she had enough mascaras for the next five years. That left me with one full size and two travel size mascaras. As you can see in the photo below, the packaging for one of them is different; it’s all black. I reckon that’s the old packaging but I haven’t noticed anything different in the formula. Clinique changed the packagings for some of their products so it must be just about that. Anywho, going back to the actual mascara itself. I recently tried it again to see what it was like as my Lancôme Grandiôse and L’oréal Butterfly Intenza mascaras seemed too much for the summer time. I wanted a softer look for spring and summer but those made me look like I had too much makeup on. When I re-tried it, I really really liked it. Can’t say that I love it though, just because I love big lashes. But for the days I want less makeup or a more natural look, I really like it. I always curl my lashes beforehand so I can’t comment on that but it gives a bit of volume and length without clumping. It also doesn’t budge or run and it doesn’t make lashes spidery or hard so you can re-apply as much as you want during the day. I do think this would look even better if you have long lashes. I don’t know its price because I didn’t pay for it, well technically I did because I bought some other stuff and this always came as a gift. Keep an eye on Clinique’s website too, they always always have incredible deals that are so hard to resist. Anyway, if you’re in look for an everyday mascara, do try this out. You might really like it and if you have longer lashes you might love it too. 🙂 See you on Wednesday! x

IMG_8595

IMG_8597

   

     

Herkese merhabalar! Bugün sizlere çok bayılmadığım ama yaz için oldukça sevdiğim bir maskaradan bahsedeceğim; Clinique High Impact Maskara. Clinique’ten sık sık online alışveriş yapıyorum ve neredeyse her seferinde bu maskaradan hediye olarak gönderiyorlar. Bende hep farklı farklı bir ton maskara olduğundan ben bunları çoğunlukla anneme verdim. Bir kere denedim ve çok sevmemiştim. İstediğim yoğun, dramatik etkiyi yaratmadı. Bu maskara daha yumuşak, günlük bir görünüm sağlıyor. O yüzden annem isyan edip beş seneye yetecek maskarası olduğunu söyleyene kadar bunları anneme vermeye devam ettim. Bana da bir tam boy, iki seyahat boy maskara kaldı. Yukarıdaki resimde de görebileceğiniz gibi birinin rengi farklı, tamamen siyah. Ama formülünde bir değişiklik olduğunu sanmıyorum yalnızca ambalajı farklı. Clinique son zamanlarda bazı ürünlerinin ambalajlarını yenilemişti., onunla alakası olsa gerek. Her neyse, maskaraya dönecek olursak geçenlerde tekrar denedim bu maskarayı çünkü Lancôme Grandiôse ve L’oréal Butterfly Intenza maskaralarım yaz için çok ağır duruyordu. Ben bahar ve yaz ayları için daha hafif bir görümüm istiyordum ve ötekileri sürünce fazla makyaj yapmış gibi duruyordum. Bunu tekrar denediğimde ise çok çok sevdim. Bayıldığımı söyleyemeyeceğim çünkü ben kocaman kirpiklerden hoşlanıyorum. Ama daha az makyaj ya da daha doğal bir görünüm istediğim günler için bu maskarayı çok seviyorum. Ben her zaman rimel sürmeden önce kirpiklerimi kıvırıyorum o nedenle bu konuda yorum yapamayacağım ama topaklanma yapmadan biraz yoğunluk ve uzunluk veren bir maskara. Aynı zamanda akma ya da dağılma da yapmıyor ve kirpiklerinizi örümceğimsi göstermiyor ya da sertleştirmiyor da yani gün içinde istediğiniz kadar yenileyebiliyorsunuz. Yine de daha uzun kirpikleriniz varsa daha güzel durabilir. Fiyatını bilemiyorum çünkü hiç kendim ödemedim, yani teknik olarak ödedim çünkü başka ürünler aldığımda bu hep hediye olarak geldi. Clinique’in websitesine de mutlaka göz atın, mutlaka her zaman karşı koyması güç müthiş kampanyaları oluyor. Neyse, sonuç olarak eğer günlük kullanıma uygun bir maskara arıyorsanız bunu kesinlikle bir deneyin. Çok beğenebilirsiniz, hatta daha uzun kirpikleriniz varsa bayılabilirsiniz. 🙂 Çarşamba görüşmek üzere! x


Leave a Reply

