WISHLIST / İSTEK LİSTEM: URBAN DECAY NAKED SKIN WEIGHTLESS COMPLETE COVERAGE CONCEALER


Hi, everyone! Today on my wishlist is an Urban Decay product, the Naked Skin Weightless Complete Coverage Concealer. Actually this was supposed to be in my Swatch & Show Sunday series but I’m having trouble with my Feel Unique orders. The first one never arrived so I re-ordered it but I’m still waiting and having doubts if I’ll ever get it. Long story short this soon-to-be-cult concealer is still on my wishlist. As an Urban Decay Naked fan I just couldn’t help myself and had to try it (but yet to try it). I’ve heard so many good reviews online, even so that it rivals Nars’ Creamy Radiant Concealer. That is my HG concealer but I do have high hopes for UD as well. I can go as far as to say that this one might be better… It also has a wide range of colours so rejoice all the in-between-skin-toned ladies! Can’t wait to try it! If I can get my order you’ll see an update here and if I can’t I’ll try and find it somewhere else. It retails for 28$ which is a tad cheaper than the Nars one too. Leave your comments down if you have tried it. See you on Friday! 😉

Urban Decay Naked Weightless Complete Coverage Concealer

Herkese merhaba! Bugün istek listemde bir Urban Decay ürünü var, Naked Skin Weightless Complete Coverage Kapatıcı. Aslında bunun Swatch & Show Sunday serimde olması gerekiyordu ancak Feel Unique siparişlerimle ilgili bir sorun yaşıyorum. İlk siparişim hiç gelmedi o yüzden ikinci kez sipariş verdim ama hala bekliyorum ve geleceğinden de şüphelerim var. İşin özeti yakın zamanda klasikler arasına girmesi beklenen bu kapatıcı hala istek listemde. Bir Urban Decay Naked fanı olarak kendime hakim olamayıp bunu da denemek istedim (gerçi hala deneyemedim). İnternette çok çok iyi yorumlar duydum ki bununla ilgili, hatta Nars’ın Creamy Radiant kapatıcısına rakip olduğu dilden dile dolaşıyor. O benim vazgeçilmezim ama Urban Decay’den de yüksek beklentilerim var. Hatta ve hatta bunun daha bile iyi olacabileceğini düşünüyorum… Aynı zamanda geniş bir renk yelpazesine de sahip bu kapatıcı, o yüzden cilt tonu ara renk olan bayanlar da yazıyı bırakıp kalkıp oynayabilirler şu an :). Ben denemek için sabırsızlanıyorum! Türkiye’de hala Urban Decay bulamadığımız için Feel Unique’i deneyebilirsiniz ancak ben son iki siparişimde problem yaşadım ve ürünlerim geri döndü. Feel Unique iade yaptı tabi ama ilk defa böyle bir problemle karşılaştım ben, gümrüğe takılıp dönen kozmetiğim olmamıştı şimdiye kadar. Eğer siparişim elime ulaşırsa burada bir “update” göreceksiniz, olmadı başka yerlerden bulmayı deneyeceğim zaten. Fiyatı 28$, yani Nars’tan biraz daha ucuza geliyor. Siz denediyseniz lütfen yorumlarınızı aşağıya yazın. Cuma günü görüşmek üzere! 😉


2 thoughts on “WISHLIST / İSTEK LİSTEM: URBAN DECAY NAKED SKIN WEIGHTLESS COMPLETE COVERAGE CONCEALER

Leave a Reply

