REVIEW: TOP 5 HIGHLIGHTERS / YORUM: EN İYİ 5 AYDINLATICI


Hi, everyone and welcome to another Swatch & Show Sunday! Today I’ll be doing my first “Top 5” and today’s post will be about… HIGHLIGHTERS! Higlighters are my favourite makeup items in the world, along with mascaras and lipsticks maybe :D. I absolutely love the effect a highlighter gives and how it change your whole look in just seconds and make everything “a little bit” better. It’s just what a liptint does to your lips, except of course it’s your face; like “my face but better” :D. Ok, after this weird intro let’s get down to business. This list will be going from cheaper to more expensive, these are all faves of mine and I simply can’t pick a winner.

Top 5 Highlighters

Spot the extra! / Fazlalığı bulun!

Herkese merhaba! Bugün Swatch & Show için ilk “En İyi 5” yazımı yazıyorum ve bugünün konusu… AYDINLATICILAR! Aydınlatıcılar benim dünyada en çok sevdiğim makyaj malzemeleri, rimeller ve rujlarla birlikte muhtemelen :D. Bir aydınlatıcının verdiği etkiye bayılıyorum, saniyeler içinde gerçekten tüm görünüşünüzü değiştirip her şeyi “birazcık” daha iyi hale getiriyor. Tıpkı renkli bir dudak kreminin dudaklarınıza yaptığı gibi, tabi bu yüzünüz için, yani “benim yüzüm ama daha iyisi” modunda :D. Evet, bu garip girişten sonra asıl konuya geçebiliriz. Bu liste ucuzdan pahalıya göre gidecek, listedekilerin hepsi benim favorim ve içlerinden bir taneyi en iyi olarak seçemiyorum.

1- L’oréal – Lumi Magique Pure Light Primer (9,99GBP for 20ml) / (12,95$ for 0.68oz): Since I’ve found out about this primer I repurchased a lot of times. This is a liquid cream product so it’s ideal to use under or mix with your foundation, BB cream, CC cream, etc. I don’t use foundation and hardly ever use a CC cream but this is a life saver, gives your face an instant glow. This is also the most affordable one in the bunch. The only thing I find with this is that you need to touch up during the day as it can lose its “glow” after a few hours. If you like cream and liquid highlighters definitely give this a go.L'oréal Lumi Magique Pure Light Primer

L'oréal Lumi Magique Pure Light Primer Swatch

Left: Swatched – Right: Blended / Sol: Swatch – Sağ: Dağıtılmış

Bu bazı bulduğumdan beri bittikçe sürekli aldım. Likit krem bir yapısı olduğu için fondöten, BB krem, CC kremin altına ya da bunlarla karıştırarak kullanmak için ideal. Ben fondöten kullanmıyorum, nadiren de CC krem kullanıyorum ama benim için de tam bir hayat kurtarıcı oluyor bu ürün ve yüzüme çabucak bir aydınlık veriyor. Listedekilerin içinde en uygun fiyatlısı da bu. Bu aydınlatıcıyla ilgili tek yaşadığım problemse gün içinde yenileme gerektirmesi çünkü birkaç saatten sonra “ışıltısını” yitirebiliyor. Krem ve likit aydınlatıcıları seviyorsanız bunu kesinlikle deneyin derim ben. Fiyatı: 35-40₺ civarında.

2- Gosh – Giant Sun Powder (13,99GBP for 28g) / (25$ for 1oz): This is literally “GIANT”! I mean sizewise I think nothing can beat this. When I first saw this I thought: “Nope, too gold” but I was wrong! I swatched it and it is the most beautiful golden shade, not too bronzy not too pale to show up. I love it in the summer and also whenever I want some more colour to my face. It’s like someone dumped the summer on my face. That’s good thing btw :D. The price may seem a bit steep for a drugstore brand but it’s definitely worth the money especially when you think about how much product you get. A little goes a long way with this, I don’t think I can ever hit pan.

Gosh Giant Sun Powder

Gosh Giant Sun Powder Swatch

Left: Swatched – Right: Blended / Sol: Swatch – Sağ: Dağıtılmış

Bu gerçekten de DEVASA! Boyut olarak hiçbir ürünün bunu geçebileceğini sanmıyorum. İlk gördüğümde alıp almama konusunda emin olamadım, fazla altın rengi geldi gözüme ama elimde denediğimde muhteşem bir altın ışıltısı olduğunu gördüm. Ne çok bronz ne de görünmeyecek kadar açık renk. Yazın ve yüzümde biraz daha renk istediğimde muhteşem oluyor. Yüzüme yaz “düşmüş” gibi diyebilirim :D. Drugstore bir ürün için fiyatı biraz fazla görünebilir ancak özellikle ürünün miktarına bakarsanız verdiğiniz paraya kesinlikle değiyor. Azıcık ürün fazla fazla yetiyor, ben dibini görebileceğimi hiç sanmıyorum. Gosh ürünlerini bildiğiniz gibi artık Gratisler’de bulabiliyoruz. Fiyatı: Hatırlayamıyorum ve intenette de bulamadım :(. Bulursam buraya ekleyeceğim.

3- The Balm – Mary-Lou Manizer (17,49GBP for 8.5g) / (24$ for 0.3oz): Ok, so I did say I couldn’t pick a winner but I might be loving this “a bit” more than the others. If you can only get one highlighter GET THIS ONE! This is magic! Not exaggerating here… this is actual magic! I don’t know how it does that but it gives you the MOST BEAUTIFUL glow without looking too shimmery or greasy. It just makes your face look dewy! It is a light champagne colour. I always get compliments when I wear this. You only need a tiny amount for wherever on your face or body to highlight so a little goes a long long way. I use this on my décolletage too, gives you just the right amount of glow. You can’t go wrong with this one.

The Balm Mary-Lou Manizer

The Balm Mary-Lou Manizer Swatch

Left: Swatched – Right: Blended / Sol: Swatch – Sağ: Dağıtılmış

Evet, yazıya başlarken en iyisini seçemeyeceğimi söylemiştim ama bunu ötekilerden “biraz” daha fazla seviyor olabilirim. Eğer sadece tek bir aydınlatıcı alabiliyorsanız BUNU ALIN! Sihir gibi bir ürün! Abartmıyorum… gerçekten sihir gibi! Nasıl yapıyor bilmiyorum ama yüzünüzü fazla simli ya da yağlı göstermeden EN GÜZEL ışıltıyı bu veriyor. Yüze sadece aydınlık bir görünüm sağlıyor! Açık şampanya renginde bir ürün. Bunu her sürdüğümde birileri mutlaka güzel bir yorum yapıyor. Yüzünüz ya da vücudunuz için azıcık bir miktar yeterli oluyor ve bayağı gidiyor. Ben bunu dekoltemde de kullanıyorum, tam gerektiği kadar ışıltı sağlıyor. Bununla yanlış yapmanız mümkün değil. Yine sadece Gratisler’de bulabileceğimiz bir marka The Balm. Fiyatı: 40₺ civarında.

4- Benefit – Moon Beam (19,50GBP for 13ml) / (26$ for 0.45oz): I do have High Beam and swatched Sun Beam in store but I find this more natural than the others with its champagne colour and yellow undertones. High Beam is a bit too pink for me and Sun Beam is too bronze. This is another liquid cream product so you can mix it with your foundation for a subtle glow or load some on top of your cheekbones for a more dewy look. If you want something more long-lasting than L’oréal this could be the one for you. I do suggest High Beam for pink-toned skin and Sun Beam for darker skin. This one looks great with yellow-toned skin.

Benefit Moon Beam

Benefit Moon Beam Swatch

Left: Swatched – Right: Blended / Sol: Swatch – Sağ: Dağıtılmış

Bende High Beam olmasına ve Sephora’da da Sun Beam’i denememe rağmen bunu şampanya rengi ve sarı alt tonlarıyla diğerlerinden daha doğal buluyorum. High Beam benim için fazla pembe, Sun Beam de fazla bronz kalıyor. Bu da likit krem yapıda olduğundan hafif bir ışıltı için fondöteninizle karıştırabilirsiniz ya da daha aydınlık bir görünüm için elmacık kemiklerinizin üstüne daha yoğun şekilde sürebilirsiniz. L’oréal’inkinden daha kalıcı bir şey istiyorsanız bu size göre olabilir. Yine de pembe tonlu ciltler için High Beam’i ve daha koyu tonlu ciltler için Sun Beam’i öneririm ben. Bu da sarı tonlu ciltlerde harika duruyor. Benefit ürünlerini Sephoralar’da bulabilirsiniz. Fiyatı: 80₺ civarında.

5- Guerlain – L’or Radiance Concentrate with Pure Gold (44,50GBP for 30ml) / (74$ for 1.1oz): This can be my favourite makeup item of all times! It’s just so luxurious and beautiful to look at I just even love it for that only. If you want something incredibly luxe and to display on your vanity definitely go for this one. I only have the sample size of this thanks to a lovely saleswoman at Sephora. I’d been eyeing this since it came out but couldn’t bring myself to buy one since I had million other highlighters and couldn’t justify paying this much for another highlighter. To be honest the sample size is quite generous. I only use this one on special occasions and a little goes a long way. So if you want to invest in a highlighter this is the one. This is not just a highlighter, it’s a makeup base, so you can use it under your foundation for an all-over glow. This has 24-carat gold-infused cooling gels in it so when you smooth it all over your face, it enhances the natural glow of your skin and makes your skin appear more radiant. This has already earned its place in my wedding makeup bag too.

Guerlain L'or Radiance Concentrate with Pure Gold

Guerlain L'or Radiance Concentrate with Pure Gold Swatch

Left: Swacthed – Right: Blended / Sol: Swatch – Sağ: Dağıtılmış

Bu tüm zamanların en çok sevdiğim makyaj ürünü olabilir! O kadar lüks ve bakması bile güzel ki sadece bunun için bile alınabilir. Eğer oldukça lüks ve tuvalet masanızda sergilemek için bir şey arıyorsanız bunu kesinlikle deneyin. Bende sadece deneme boyu var, Sephora’daki satış danışmanı sağolsun. İlk çıktığından beri gözüm bundaydı ancak bir sürü aydınlatıcım olduğu için kendimi bunu almaya ikna edememiştim ve bir aydınlatıcıya daha bu kadar para saymak için bir bahane bulamamıştım. Deneme boyu açıkçası oldukça büyük. Ben bu ürünü sadece özel günlerde kullanıyorum, bayağı da gidiyor. Eğer bir aydınlatıcıya yatırım yapacaksanız bu o. Bu sadece bir aydınlatıcı değil aynı zamanda makyaj bazı da, o yüzden isterseniz tüm yüzünüzü aydınlatmak için fondötenin altına da sürebilirsiniz. İçinde 24 karat altın içeren serinletici jeller olduğundan yüzünüze yaydığınızda cildin doğan parıltısını ortaya çıkarıyor ve cildin daha aydınlık görünmesini sağlıyor. Guerlain’ın bu ürünü benim düğün makyaj çantamda çoktan yerini aldı bile. Fiyatı: 220₺ civarında.

*Bonus: Clarins – Instant Light Brush-On Perfector (25,50GBP for 2ml) / (35$ for 0.07oz): Ok, so I might be cheating a little bit here but I just couldn’t not talk about highlighter pens. I’ve used a million of these like YSL’s, Maybelline’s, L’oréal’s, etc. Like all those “cult” ones but nothing compares to the Clarins one. This is by far the BEST highlighter pen! It gives you an instant glow and makes such a difference. For me, and I might get told off for saying this but YSL Touché Eclat doesn’t do much. I used two different colour and repurchased it a couple of times too so I did use it long enough to have a proper opinion. I also repurchased the Maybelline and L’oréal ones several times too but I wasn’t satisfied enough with any of those. Until I found Clarins Brush-On Perfector… It really does make such a difference, much better than its kins. I’ve run out of mine and this one is a definite repurchase. If you can’t afford a high-end highlighter pen though L’oréal’s Lumi Magique highlighter pen is quite good too.

Clarins Instant Light Brush-On Perfector

Clarins Instant Light Brush-On Perfector Swatch

Told you I ran out of this. / Bittiğini söylemiştim size.

Ufak bir hile yapmış olabilirim ama aydınlatıcı kalemlerden bahsetmesem olmazdı gerçekten. YSL, Maybelline, L’oréal gibi bunlardan pek çoklarını kullandım. Yani tüm “kültleşmiş” olanları denedim ama hiçbiri Clarins’inki gibi olamadı. Bu şimdiye dek kullandığım EN İYİ aydınlatıcı kalem! Anında bir ışıltı veriyor ve farkı görebiliyorsunuz. Bana göre, ki bunu söylediğim için taşlanabilirim belki ama YSL Touché Eclat çok da bir şey yapmıyor. İki farklı rengini bitince birkaç kez tekrar alarak kullandım, o yüzden düzgün bir fikre sahibim. Maybelline ve L’oréal’inkileri de defalarca tekrar aldım ama hiçbirinden tam olarak tatmin olmadım. Ta ki Clarins Brush-On Perfector’ı bulana kadar… Gerçekten müthiş bir fark yaratıyor, akrabalarından çok daha iyi. Benimki bitti ve yeniden alınacaklar listeme girdi bile. Eğer bu fiyata bir aydınlatıcı kalem almak istemiyorsanız L’oréal’inki de oldukça iyi. Fiyatı: 115-120₺ civarında.


Leave a Reply

