DRUGSTORE HAUL – PART 2 (L’ORÉAL)! WATSONS İNDİRİMİNDEN KAPTIKLARIM – 2. BÖLÜM (L’ORÉAL)!


Hello everyone! This is the part two of my drugstore haul and this one is all about L’oréal Paris makeup. I’ve got two newish (-ish because new in Turkey) and two classic products of L’oréal. I’ll start with the newish ones.IMG_7156_edited

Herkese merhaba! Bu, Watsons indiriminden aldıklarımın ikinci kısmı olacak ve bu sefer sadece L’oréal Paris makyaj ürünlerinden bahasedeceğim. Elimde iki tane Türkiye’ye yeni gelen ürünlerden, iki tane de klasik L’oréal ürünlerinden var.

First up is my fave of the bunch; L’oréal Super Liner Smokissime powder eyeliner pen. These I first thought were a bit gimmicky. First I got the “101 Taupe Smoke” one to try it out. As soon as I started putting it on I loved it! It goes on really smooth and easily. The taupe colour is lovely and opaque. You can either do a thinner line with the tip of it or create a beautiful smoky effect using it to its full extent. Another thing that I really like about this is that the idea of taking your eye makeup from day to night fairly easily. You can wear it as a soft liner for the day and for the night you can build it up and do a smoky look. It stays on well enoughi they’re not waterproof or anything but you can easily touch it up if you need to. The product itself is actually placed in the lid, so you dip the sponge tip applicator in the lid if you want more colour. Once I saw how much I liked it I went to buy the “102 Brown Smoke” one as well. The colours are gorge! The taupe is a beautiful real taupe colour with some undetectable silver shimmer going through it. The brown is a beautiful chocolate brown with again some undetectable golden shimmer. They both look incredible either as a liner or shadow. There is also black one which I was very tempted to buy but as I’m too afraid to try a black smoky look I just didn’t buy it. But I definitely will if I can ever get myself to try a full on, dark, smoky look. These retail for 5,99GBP in Boots which I think worth every cent of it. Definitely go try them out, give them a go and you’ll love them!

Left / Solda: Smokissime 102 Brown Smoke Middle / Ortada: Smokissime 101 Taupe Smoke Right / Sağda: GelMatic Taupe Grey

İlk olarak benim içlerinden en sevidiğim; L’oréal Super Liner Smokissime toz eyeliner kalemi. İlk başta bunların pek işe yarayacağını düşünmemiştim. İlk olarak “101 Taupe Smoke” rengini alıp denemek istedim. Dener denemez ise bayıldım! Çok rahat ve yumuşak sürülüyor. Rengi de çok güzel ve opak. Kalemin ucuyla isterseniz daha ince bir çizgi yapabilirsiniz ya da tamamından faydalanarak çok güzel bir dumanlı göz makyajı yaratabilirsiniz. Bununla ilgili diğer sevdiğim bir nokta da göz makyajınızı gündüzden geceye ne kadar kolay taşıyabileceğiniz. Gündüz hafif bir eyeliner şeklinde sürdüğünüz kalemi gece için daha yoğun şekilde sürerek dumanlı bir makyaj haline dönüştürebilirsiniz. Kalıcılığı yeterli düzeyde, suya dayanıklı değil tabi ama kolaylıkla rötuşlayabilirsiniz. Ürünün kendisi kapağın içinde aslında, o yüzden daha fazla renk istediğinizde kalemi kapağa batırmanız yeterli oluyor. İlk aldığımı bu kadar beğenince tabi gidip bir de “102 Brown Smoke” rengini aldım. Renkler gerçekten muhteşem! Taupe, gerçek bir taupe rengi ve içinde fark edilmeyen gümüş ışıltıları var. Kahveyse harika bir çikolata kahvesi ve bununda içinde çok hafif altın ışıltılar var. İkisi de eyeliner ya da far olarak müthiş oluyorlar. Bir de almayı çok düşündüğüm siyah rengi var ama siyah dumanlı makyaj yapmaktan tırstığım için şimdilik onu almadım. Eğer koyu dumanlı bir makyaj yapmaya karar verirsem bir gün bunu da mutlaka alacağım ama. Bunları Watsons’ta 38,99₺’ye bulabilirsiniz ve bence her kuruşuna değer. Gidin bir deneyin, kesinlikle siz de bayılacaksınız!

IMG_6989

Left / Solda: Smokissime 102 Brown Smoke Middle / Ortada: Smokissime 101 Taupe Smoke Right / Sağda: GelMatic Taupe Grey

Next is L’oréal Color Riche Exclusive Reds lipstick. I got two colours of these as well; “Blake’s Pure Red” and “Laetitia’s Pure Red”. Both of these are lovely colours. Blake’s Pure Red is more of a red and it’s cool toned. Laetitia’s Pure Red is a deep berry colour, I personally love these darker plummy colours. Pair this one up with Essie’s Bahama Mama nail poılish and you’ll look so damn classy! 😉 They go on easily and are not too drying or anything. I put some balm underneath anything I use on my lips anyway so I don’t mind it that much. I can’t say much on the staying power though as I haven’t had a chance to wear them long enough. These retail for 6,99GBP.

Left / Solda: Laetitia’s Pure Red Right / Sağda: Blake’s Pure Red

Bir sonraki L’oréal Color Riche Exclusive Reds ruj. Bunlardan da iki renk aldım; “Blake’s Pure Red” ve “Laetitia’s Pure Red”. İkisi de çok güzel renkler. Blake’s Pure Red daha kırmızı ve soğuk tonlu. Laetitia’s Pure Red ise koyu bir mürdüm rengi, ben bu koyu renkleri daha çok seviyorum açıkçası. Bununla Essie’nin Bahama Mama ojesi çok sofistike durur bence! 😉 Sürümleri kolay ve fazla kurutucu değiller. Ben yine de dudağıma sürdüğüm her şeyin altına biraz dudak kremi sürüyorum, o yüzden çok da fark etmiyor benim için. Kalıcılıkları konusunda pek bir şey söyleyemeyeceğim çünkü henüz yeterince uzun süre dudağımda deneme fırsatım olmadı. Bunlar da 32,99. 

IMG_7024

Left / Solda: Laetitia’s Pure Red Right / Sağda: Blake’s Pure Red

Lastly I want to talk about the L’oréal Super Liner GelMatic waterproof intense gel eyeliner and the Telescopic Extra-Black extreme lengthening mascara. The liner is so soft and easy to apply, it goes on so smoothly and IT DOES NOT BUDGE. Like the name suggests it’s intense and waterproof. Once it sets, it stays on forever! The colour I have is “Taupe Grey” which again is a lovely taupe and it’s basically the same colour as the Smokissime Taupe Smoke but without shimmer. I really like this one when I don’t wanna go with a harsh colour on my eyes, it looks softer but still dark on the eyes. You can see the pics for the eyeliner above. I put it with the Smokkisimes so that you can see the colours together. The Telescopic mascara is a classic but I just got my hands on it now. I have the extra black one, which is a really nice full-on black. It really is lengthening like the name says but not very volumising. I don’t have long, full lashes and they are blonde at the tips so I need everything I can get from a mascara. This one doesn’t deliver it all but I like its lengthening effect. It is what it says on the tube anyway. I just wish it was a bit more volumising. The brush is a thin, plastic one and it’s quite bendy. Like really, so bendy that I have trouble putting it back in the tube. I still like it though but I don’t know if I would repurchase. The liner is 5,99GBP and the mascara 10,99GBP.

Son olarak bahsetmek istediklerim L’oréal Super Liner GelMatic suya dayanıklı yoğun jel göz kalemi ve Telescopic Extra-Black yoğun uzunluk veren maskara. Göz kalemi çok yumuşak ve sürümü kolay ve kesinlikle akma, bulaşma yapmıyor! İsminden de anlaşılacağı üzere gerçekten yoğun ve suya dayanıklı. Bir kere kurudu mu gözünüzden çıkmıyor! Bendeki rengi “Taupe Grey”, bu da çok güzel bir taupe rengi ve Smokissime Taupe Smoke ile aynı renk, sadece bunda ışıltı yok. Gözlerimde çok sert bir ifade istemediğimde bunu çok seviyorum. Daha yumuşak ama yine de koyu renk bir görünüm elde edebiliyorum. Göz kaleminin resimlerini yukarıda görebilirsiniz. Smokissimeler ile birlikte koydum renkleri bir arada görün diye. Telescopic maskara ise bir L’oréal klasiği aslında ama ben ilk defa alıp kullandım. Bendeki ekstra siyah olanı, gerçekten çok güzel ve simsiyah bir renk. Maskaranın üstünde de söylediği gibi gerçekten uzunluk veren bir maskara ama pek yoğunlık vermiyor. Benim kirpiklerim uzun ve çok değil, uöları da sarı ayrıca. O yüzden bir maskaradan elde edebileceğim her şeye ihtiyacım var. Bu hepsini yerine getirmiyor ama uzatıcı etkisini seviyorum. Zaten tüpte yazan da bu sadece. Biraz daha yuğunluk vermesini isterdim ama. Fırçası ince ve plastik, yalnız oldukça eğilip bükülüyor. O kadar ki fırçayı tüpün içine geri sokmakta zorlanıyorum. Yine de bu maskarayı sevdim ama bitince tekrar alır mıyım bilmiyorum. Kalem Watsons’ta 32,99₺, maskara da 46,99₺.

*Fiyatlar ürünlerin Watsons’taki asıl fiyatları, ben bunları indirimden alığım için çok daha uygun fiyata geldi tabi ama bu yazıyı indirim döneminde yazmadığım için normaldeki fiyatlarını vermek istedim. 


Leave a Reply

